Sinds wanneer hebben top 2000 stemmers moeite met coversquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Misschien kunnen we Oôs Joôs zo ver krijgen niet alleen covers te doen maar ook eigen materiaal te maken
Stond in 1999 één keer in de lijstquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
(daardoor ken ik dit liedje wel)
je hebt het op zich nog redelijk opgesomdquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:44 schreef TLC het volgende:
Dingen die ik ken uit Groningen ; de Martinitoren, kunstmatige aardbevingen, Arjan Robben, dat was het.
quote:
En na dat loopje: een High Hoopje!quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:44 schreef 4-elements het volgende:
He vervelend, heb ik net het hoogtepunt van dit uur gemist tijdens mijn loopje naar de supermarkt.
En Gordon ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond in 1999 één keer in de lijst
Ik ben ooit in Pieterburen geweest. Het is maar wat je prachtig noemt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noord-Groningen is prachtig, maar jij bent er nog nooit geweest da'k je hoor praten.
De zeehondjes zijn wel cutequote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Pieterburen geweest. Het is maar wat je prachtig noemt.
Dat is waarquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben top 2000 stemmers moeite met covers
Bertje Dopertje?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Graag ook muziek uit de Kop van Noord-Holland in de lijst.
En wel weer net op tijd terug geho(o)pt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En na dat loopje: een High Hoopje!
Die werden door Lenie toch vol met antibiotica gespoten als ze ook maar een kuchje hadden?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De zeehondjes zijn wel cute
Borsatoquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:46 schreef Evenstar het volgende:
Toch mis ik in dit nummer de uithalen van Marco
Maar ook wel zielig om ze uitgerekend daar op te vangen. Alsof ze het al niet zwaar genoeg hadden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De zeehondjes zijn wel cute
Ben ik toch meer voor Oos Joosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |