En wel weer net op tijd terug geho(o)pt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En na dat loopje: een High Hoopje!
Die werden door Lenie toch vol met antibiotica gespoten als ze ook maar een kuchje hadden?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De zeehondjes zijn wel cute
Borsatoquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:46 schreef Evenstar het volgende:
Toch mis ik in dit nummer de uithalen van Marco
Maar ook wel zielig om ze uitgerekend daar op te vangen. Alsof ze het al niet zwaar genoeg hadden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De zeehondjes zijn wel cute
Ben ik toch meer voor Oos Joosquote:
Slaat hij Leontien vaak dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:46 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben hier ook te jong voor, maar alsnog vind ik het geweldigquote:
Zeehond geadopteerd?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Pieterburen geweest.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Wickedangel het volgende:
Gilmour grotere gitaargod dan Hendrix?
Ik de deuntjes van Tuomasquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:46 schreef Evenstar het volgende:
Neil Young welquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Wickedangel het volgende:
Voor mij persoonlijk wel ja.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Wickedangel het volgende:
RODE kaart voor jouquote:
doa wurd hier nait op pries gesteldquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Wickedangel het volgende:
Die ken ik niet.quote:
Neuh...quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Misschien kunnen we Oôs Joôs zo ver krijgen niet alleen covers te doen maar ook eigen materiaal te maken
Of Skotwal.quote:
Ik kan t al uittekenenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik niet, post eens wat van 'm...
Ze komen van de waddenzee dus geheel onlogisch is het niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar ook wel zielig om ze uitgerekend daar op te vangen. Alsof ze het al niet zwaar genoeg hadden.
Mooie pogingquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
doa wurd hier nait op pries gesteld![]()
Ik spreek zelf geen Gronings dus sorry als het niet klopt
waar hij niet zelf voor koosquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan t al uittekenen
Oos Joos
Is werkeloos
Nu issie boos
Want al een poos
Slaapt ie daardoor in een doos
Bedankt voor uw bijdrage, meneer Ewbank.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan t al uittekenen
Oos Joos
Is werkeloos
Nu issie boos
Want al een poos
Neil Young is de gitaargod van de one-note gitaarsolo's.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik niet, post eens wat van 'm...
Krijg Klein Orkest vibes hiervanquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan t al uittekenen
Oos Joos
Is werkeloos
Nu issie boos
Want al een poos
Wist je dat er ook een Koos Werkeloos deel 2 is gemaakt door KO?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Krijg Klein Orkest vibes hiervan
Koos Werkeloos
Morgen Echoesquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:49 schreef Cee het volgende:
Kensington-haters weten tenminste dat ze na 4 minuten klaar zijn maar die Pink Floyd ellende duurt altijd zo’n eeuwigheid.
Golden Earring dan. Dat houdt maar niet opquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:49 schreef Cee het volgende:
Kensington-haters weten tenminste dat ze na 4 minuten klaar zijn maar die Pink Floyd ellende duurt altijd zo’n eeuwigheid.
Het nieuws komt eraan!quote:
Ik haal de 'ik heb er stilletjes aan genoeg van' gifjes vast van stalquote:
Tsja...quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
"Op de slotceremonie van de Olympische Spelen 2012 bracht Nick Mason samen met Ed Sheeran het nummer Wish You Were Here."
Van kop tot staart mooi, daarom pakken we de staart niet mee. Plausibel.quote:
Maar ja toen High Hopes uitkwam, was jij als het goed is al geborenquote:
Je kon gewoon niet met de Tom Tom omgaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:50 schreef Sabata het volgende:
Het plaatje waar ik altijd mn roadtrips op baseerde, zo veel mogelijk kilometers omrijden en geen snelwegen
Dit jaquote:
quote:
Wel de verkeerde tram pakken he, de Long Way Homequote:
Ik hoor het al: een Groen Links-stemmerquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:50 schreef Sabata het volgende:
Het plaatje waar ik altijd mn roadtrips op baseerde, zo veel mogelijk kilometers omrijden en geen snelwegen
Fool's Overture de bestequote:
Ja, toen het uitkwam was het al ouwelullenmuziekquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ja toen High Hopes uitkwam, was jij als het goed is al geboren![]()
![]()
![]()
Ze hebben nog veel meer mooisquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik snoep even wat chocolade om hier van bij te komen...
Idemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |