Neuh...quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef Wickedangel het volgende:
Gilmour grotere gitaargod dan Hendrix?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Misschien kunnen we Oôs Joôs zo ver krijgen niet alleen covers te doen maar ook eigen materiaal te maken
Of Skotwal.quote:
Ik kan t al uittekenenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik niet, post eens wat van 'm...
Ze komen van de waddenzee dus geheel onlogisch is het niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar ook wel zielig om ze uitgerekend daar op te vangen. Alsof ze het al niet zwaar genoeg hadden.
Mooie pogingquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
doa wurd hier nait op pries gesteld![]()
Ik spreek zelf geen Gronings dus sorry als het niet klopt
waar hij niet zelf voor koosquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan t al uittekenen
Oos Joos
Is werkeloos
Nu issie boos
Want al een poos
Slaapt ie daardoor in een doos
Bedankt voor uw bijdrage, meneer Ewbank.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan t al uittekenen
Oos Joos
Is werkeloos
Nu issie boos
Want al een poos
Neil Young is de gitaargod van de one-note gitaarsolo's.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik niet, post eens wat van 'm...
Krijg Klein Orkest vibes hiervanquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan t al uittekenen
Oos Joos
Is werkeloos
Nu issie boos
Want al een poos
Wist je dat er ook een Koos Werkeloos deel 2 is gemaakt door KO?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Krijg Klein Orkest vibes hiervan
Koos Werkeloos
Morgen Echoesquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:49 schreef Cee het volgende:
Kensington-haters weten tenminste dat ze na 4 minuten klaar zijn maar die Pink Floyd ellende duurt altijd zo’n eeuwigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |