Samson was de leukere optie.quote:
Je hoeft neit te wachtenquote:
Dan kwam zijn dood vast heel erg binnen bij jouquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
RIP Nog live gezien twee weken voor zijn dood.
Je hebt iig je best gedaan.quote:
Ja ik luister lijstloos, dan ben je in het nadeelquote:
Ik verwacht Link in Park grappen.quote:
dan wel in een koeler hoop ik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan kwam zijn dood vast heel erg binnen bij jou
Vond het echt een kutconcert.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan kwam zijn dood vast heel erg binnen bij jou
I know, zelfde hier. Maar analoge radio dus dat scheelt ietwat in tijdquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik luister lijstloos, dan ben je in het nadeel
Ja eerst Chris Cornell en als gevolg daarvan Chester....quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:26 schreef koffieleuk het volgende:
2017 was ook een rotjaar, RIP Chester
Ik luister via de stream dus loop ook nog eens extra achterquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I know, zelfde hier. Maar analoge radio dus dat scheelt ietwat in tijd
Dan heb ik goed nieuws voor jequote:Op dinsdag 29 december 2020 15:27 schreef MTheBassman het volgende:
oh ja, Chester is ook al dood.
Vind deze wel oke, maar geef mij maar Numb of in the end.
Chrisquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja eerst Chris Cornell en als gevolg daarvan Chester....
Hij wil zonder Encore.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je
622 Breaking The Habit Linkin Park
620 Numb/Encore Linkin Park & Jay-Z
Ach nee die met Jay-z is een gedrochtquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
de versie zonder rap, graag.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lost On You is zo legendarisch dat die al een jaar of 4 zowel in de T2000 als in de Snob staatquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vind persoonlijk Lost on You ook geen interessant liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |