En ook nog Muhammad Ali en Johan Cruijffquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yups o.a. Bowie, Don Henley, Leonard Cohen en dus ook George Michael.
Primaquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik houd mijzelf liefst nog een beetje op de achtergrond. Maar t is een landelijk medium.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
jullie lezen mijn posts in elk geval wel.
Dat mag jij zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef essnhills het volgende:
Mag ik zeggen dat ik dit zo heel boeiend vind?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mij betreft kunnen we door met het volgende lied.
Wat mij betreft ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mij betreft kunnen we door met het volgende lied.
NEEquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef essnhills het volgende:
We vinden het allemaal zo heel boeiendquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef essnhills het volgende:
Of hier mist een woord of jij bent Samson.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef essnhills het volgende:
Niet echt de Prince sound nee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef essnhills het volgende:
Zullen we een keer de Kabbel top 50 maken?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:21 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het niet goed, niet slecht, kabbelt mij net iets teveel.
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij mag zeggen dat je dit zo heel boeiend vindt...quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef essnhills het volgende:
Er mist een woordquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of hier mist een woord of jij bent Samson.
Ik woon in Leiden lieverd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |