Die is fijn ja!quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Clio - Faces mag er avn mij wel in
Ziet ie toch nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan niet naar Bocelli luisteren.
Ja ze schijnen onder 1 Hoedtje te spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze doet t nu toch met een voetballer?
dat is heel normaal als je geen Italiaans spreekt, dat heb ik altijd als ze met elkaar pratenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef Cee het volgende:
Ik versta geen Italiaans maar het klinkt alsof ze ruzie hebben.
Ik hoor dit ook exact 1x per jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef PippenScottie het volgende:
Dit liedje horen in de top 2000 is een van mijn jaarlijkse genotsmomentjes
Zat wel in het seizoen van De Beste Zangers met Floor Jansen, vandaar dat ik haar wel ken van naam..quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah vandaar dat ik haar niet ken.
Ik ken haar niet, dus ik kan dit bevestigen noch ontkennen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze doet t nu toch met een voetballer?
Echt wel!!quote:
Wesley Hoedt (met dt)quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, dus ik kan dit bevestigen noch ontkennen.
wel terecht wmbquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is dit nu onder Sign o the Times gezakt ja? Verrassend wel.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vermoeden heb ik dus ook en als dat eenmaal door verwarring een keer misgaat snap ik de afkeer jegens chocolade maar wat goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Willie Nelsonquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, dat was echt bizar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Weten jullie nog dat Prince dood ging in april en dat het die dag in Nederland sneeuwde?
Dat is echt gebeurd![]()
het rampjaar 2016quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Weten jullie nog dat Prince dood ging in april en dat het die dag in Nederland sneeuwde?
Dat is echt gebeurd
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Het heeft vannacht ook gesneeuwd. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is echt gebeurd|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het wil er bij mij nog steeds niet in dat Prince gewoon dood is.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral![]()
Deze duurt toch ook 9 minuten ofzo?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Sometimes it snows in april?
Dat gaat dan vast niet over Nederland, het sneeuwt hier zelfs niet in december.![]()
Jupquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik dus ook en als dat eenmaal door verwarring een keer misgaat snap ik de afkeer jegens chocolade maar wat goed.
Maar ik ben er vrij zeker van dat ik nu echt chocola aan het eten ben"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Was dat het jaar dat echt de ene na de andere artiest dood ging?quote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Kan zijn. Is nooit op single uitgebracht en staat alleen op Parade en die was niet al te goed verkochtquote:
En in de film maar die is nog meer niche
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Die heb ik net als Bowie ook nog ten grave mogen schrijven, later ook nog Leonard Cohen. Bij Sjors was de pen wel volquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is echt gebeurdHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die heb ik gewoon gemist, was ook wel erg diep in de nachtquote:
Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Toen was je te druk met hier posten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die heb ik net als Bowie ook nog ten grave mogen schrijven, later ook nog Leonard Cohen. Bij Sjors was de pen wel vol[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Was dat 2016 ja? Zo lang terug alweer?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was dat het jaar dat echt de ene na de andere artiest dood ging?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
2016 waar Evelien nog even moest melden dat George Michael dood was.. alsof 2016 al niet erg genoeg geweest was.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Zou dit niet missen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
625 Castle On The Hill Ed Sheeran
624 Vivo Per Lei Andrea Bocelli & Giorgia![]()
623 Sometimes It Snows In April Prince & The Revolution
622 Breaking The Habit Linkin Park![]()
621 Alles Geprobeerd Het Goede Doel![]()
![]()
![]()
620 Numb/Encore Linkin Park & Jay-Z
619 Het Het Nog Nooit Zo Donke... Ede Staal![]()
618 High Hopes Pink Floyd![]()
617 Take The Long Way Home Supertramp
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Veel belangrijkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was je te druk met hier posten.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik vind dit refrein vals.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ik vind het niet goed, niet slecht, kabbelt mij net iets teveel.![]()
Yups o.a. Bowie, Don Henley, Leonard Cohen en dus ook George Michael.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was dat het jaar dat echt de ene na de andere artiest dood ging?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |