Take A Chance van Mr. Flagioquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of elke andere Italodiscoklassieker
ah vandaar dat ik haar niet ken.quote:
Ze doet t nu toch met een voetballer?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah vandaar dat ik haar niet ken.
Ik las eerst Paul Di Annoquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had ook Ma Quale Idea van Pino D' Angio kunnen staan
Boys, boys, boysquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of elke andere Italodiscoklassieker
Die is fijn ja!quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Clio - Faces mag er avn mij wel in
Ziet ie toch nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan niet naar Bocelli luisteren.
Ja ze schijnen onder 1 Hoedtje te spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze doet t nu toch met een voetballer?
dat is heel normaal als je geen Italiaans spreekt, dat heb ik altijd als ze met elkaar pratenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef Cee het volgende:
Ik versta geen Italiaans maar het klinkt alsof ze ruzie hebben.
Ik hoor dit ook exact 1x per jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef PippenScottie het volgende:
Dit liedje horen in de top 2000 is een van mijn jaarlijkse genotsmomentjes
Zat wel in het seizoen van De Beste Zangers met Floor Jansen, vandaar dat ik haar wel ken van naam..quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah vandaar dat ik haar niet ken.
Ik ken haar niet, dus ik kan dit bevestigen noch ontkennen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze doet t nu toch met een voetballer?
Echt wel!!quote:
Wesley Hoedt (met dt)quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, dus ik kan dit bevestigen noch ontkennen.
wel terecht wmbquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is dit nu onder Sign o the Times gezakt ja? Verrassend wel.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vermoeden heb ik dus ook en als dat eenmaal door verwarring een keer misgaat snap ik de afkeer jegens chocolade maar wat goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Willie Nelsonquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, dat was echt bizar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Weten jullie nog dat Prince dood ging in april en dat het die dag in Nederland sneeuwde?
Dat is echt gebeurd![]()
het rampjaar 2016quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Weten jullie nog dat Prince dood ging in april en dat het die dag in Nederland sneeuwde?
Dat is echt gebeurd
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Het heeft vannacht ook gesneeuwd. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is echt gebeurd|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |