Ik ben nog niet de oudste en heb het leren kennen tijdens een nachtshift van Cielke, maar daarna vaker gaan luisteren en zo onvoorstelbaar treffend goed.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:11 schreef Isorden het volgende:
@:El-Stinho heb Echoes wel eens om half 5 's ochtends zitten luisteren in deze lijst
OK, dan niet...quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil geeneens weten hoe jij chocolade tot je neemt.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil geeneens weten hoe jij chocolade tot je neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Of elke andere Italodiscoklassiekerquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had ook Ma Quale Idea van Pino D' Angio kunnen staanHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zo zo, beetje flexenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef TLC het volgende:
Ik versta t een beetje, dan is mijn streak van 2463 dagen op Duolingo tenminste niet voor niks
Mijnes duurt 1049 dagen, heb al meermaals hartverzakkingen erdoor gekregen:')![]()
Ja, we hebben gelukquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had ook Ma Quale Idea van Pino D' Angio kunnen staan
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Stelletje snoeversquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zo zo, beetje flexen
Mijnes duurt 1049 dagen, heb al meermaals hartverzakkingen erdoor gekregen:')Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
BALLUHquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had ook Ma Quale Idea van Pino D' Angio kunnen staan![]()
![]()
Clio - Faces mag er avn mij wel inquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of elke andere Italodiscoklassieker![]()
wat schreeuwt die dame zegI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik vind persoonlijk Vivere trouwens mooier.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Take A Chance van Mr. Flagioquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of elke andere Italodiscoklassieker
Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
ah vandaar dat ik haar niet ken.quote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik kan niet naar Bocelli luisteren.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ze doet t nu toch met een voetballer?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah vandaar dat ik haar niet ken.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik las eerst Paul Di Annoquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had ook Ma Quale Idea van Pino D' Angio kunnen staan![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Boys, boys, boysquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of elke andere Italodiscoklassieker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |