Ja, dat was echt bizar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Weten jullie nog dat Prince dood ging in april en dat het die dag in Nederland sneeuwde?
Dat is echt gebeurd
het rampjaar 2016quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Weten jullie nog dat Prince dood ging in april en dat het die dag in Nederland sneeuwde?
Dat is echt gebeurd
Het heeft vannacht ook gesneeuwd. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is echt gebeurd
Jupquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik dus ook en als dat eenmaal door verwarring een keer misgaat snap ik de afkeer jegens chocolade maar wat goed.
Was dat het jaar dat echt de ene na de andere artiest dood ging?quote:
Kan zijn. Is nooit op single uitgebracht en staat alleen op Parade en die was niet al te goed verkochtquote:
Die heb ik net als Bowie ook nog ten grave mogen schrijven, later ook nog Leonard Cohen. Bij Sjors was de pen wel volquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is echt gebeurd
Die heb ik gewoon gemist, was ook wel erg diep in de nachtquote:
Toen was je te druk met hier posten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die heb ik net als Bowie ook nog ten grave mogen schrijven, later ook nog Leonard Cohen. Bij Sjors was de pen wel vol
Was dat 2016 ja? Zo lang terug alweer?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was dat het jaar dat echt de ene na de andere artiest dood ging?
Veel belangrijkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was je te druk met hier posten.
Yups o.a. Bowie, Don Henley, Leonard Cohen en dus ook George Michael.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was dat het jaar dat echt de ene na de andere artiest dood ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |