Zeg hij met een stalen gezichtquote:
Dacht al.. werk in Ede, maar ken hem ook nietquote:
Ik heb niks weggehaaldquote:
Jaja..quote:
Pink Floyd van ruim 7 minutenquote:
Dat is de enige uitzondering.quote:
Reclame van ruim een uur.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pink Floyd van ruim 7 minuten
En Supertramp ook ruim 5
Dan moet je m niet zien bewegenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg altijd beetje ooraids van de stem van deze nieuwslezer.
was een artiest die Groningse dialectmuziek maakte. Het is wel oke maar niks bijzonders.quote:
Niks mis met Matijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg altijd beetje ooraids van de stem van deze nieuwslezer.
Een Tata Steel in Ede nog niet opgemerktquote:
Lijkt me wel, zelfs zijn naam klopt niet.quote:
Want?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zelfs zijn naam klopt niet.
Ja, even goed de remsporen eruit wassenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die worden nu veel geld waard
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zelfs zijn naam klopt niet.
Je vind er geen Sheeran?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zit echt niet op kasteel op de heuvel te wachten.
alleen ongebruikt en in originele verpakking uiteraardquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, even goed de remsporen eruit wassen
Als pure nieuwslezer is het wel bijzonder om een stem te hebben alsof je chronisch op huilen staat omdat je stoelgang opspeeltquote:
Ik zit ook niet op de hillsquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
En dan moest ook nog eens helemaal niemand lachen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Mexicano ik lijd nog steeds aan een posttraumatische stoornis na al die jaren terug en het moeten modereren van je grappen
Edit: "grappen"
Die was gisteren alquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb stuk liever Fool On The Hill dan Castle On The Hill
Het is al een hele klus om een heuvel te vinden in Nederland.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wat heeft dat met zijn verkeerde spelling van zijn naam te maken?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als pure nieuwslezer is het wel bijzonder om een stem te hebben alsof je chronisch op huilen staat omdat je stoelgang opspeelt
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pink Floyd van ruim 7 minuten
En Supertramp ook ruim 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik vind het zelfs om te kotsen!quote:
Wales voor het doelquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan moest ook nog eens helemaal niemand lachen.
I had to have high hiigh hopesquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef Wickedangel het volgende:
High hopes is de enige hoop dit uur.
Had het vanochtend al over de Hoge Berg op Texel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is al een hele klus om een heuvel te vinden in Nederland.
Kan em altijd nu nog een keer opzetten i.p.v. Edjequote:
quote:
Dat moet mjn meest geplaatste plaatje op FOK! zijnquote:
was zeker tijdens Dutch Mountains?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had het vanochtend al over de Hoge Berg op Texel.
Stimmt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
was zeker tijdens Dutch Mountains?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als pure nieuwslezer is het wel bijzonder om een stem te hebben alsof je chronisch op huilen staat omdat je stoelgang opspeelt
ik lig echt dubbel om dat hoofd op die kroketquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of 2000quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:08 schreef Chiappucci het volgende:
Dit had ook 1000 plekken lager gemogen.
er is er maar 1 perfect toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste in de lijst van Ed Sheeran
Ik heb pure chocola met hazelnoten gepaktquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Je bedoelt Echoes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Had ik nog maar een vuilniszak weg te brengen.quote:
Dit had ook op 630 gekund inderdaad.quote:
hazelnoten, gatverquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb pure chocola met hazelnoten gepakt
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Exact.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had ook op 6300 gekund inderdaad.
Fixedquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had ook op 2630 gekund inderdaad.
Ik had een donkerbruin vermoedenquote:
De 23 minuten van je leven.quote:
Niks mis met hazelnotenquote:
Vrouwen denken altijd dat chocola eten is...quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb pure chocola met hazelnoten gepakt
Ik weet, ik klaagde ook niet over de lengte van deze nummers hoorquote:
Krokets will never be the same.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik lig echt dubbel om dat hoofd op die kroket
Je neemt het via je mond tot je, je kunt er op kauwen, en er zitten voedingsstoffen in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwen denken altijd dat chocola eten is...
zit een geluksstofje voor jullie vrouwen in toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je neemt het via je mond tot je, je kunt er op kauwen, en er zitten voedingsstoffen in.
En het smaakt lekker
Is ook geen slecht popliedje. Maar staat wel wat te hoog door de Ed Sheeran-hype.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit gewoon echt een leuk liedje. Maar ben blijkbaar de enige.
prima, ik vind m ook niet slecht maar het hoefde van mij ook niet zo.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee, want dan had het niet in de lijst gestaan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwen denken altijd dat chocola eten is...
Vind het verder wel een prima liedje hoor, niet zoveel mis mee. Maar ik snap niet waarom het hier staat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee hoor alleen I See Fire vind ik nog wat beterquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |