Zeg hij met een stalen gezichtquote:
Dacht al.. werk in Ede, maar ken hem ook nietquote:
Ik heb niks weggehaaldquote:
Jaja..quote:
Pink Floyd van ruim 7 minutenquote:
Dat is de enige uitzondering.quote:
Reclame van ruim een uur.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pink Floyd van ruim 7 minuten
En Supertramp ook ruim 5
Dan moet je m niet zien bewegenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg altijd beetje ooraids van de stem van deze nieuwslezer.
was een artiest die Groningse dialectmuziek maakte. Het is wel oke maar niks bijzonders.quote:
Niks mis met Matijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg altijd beetje ooraids van de stem van deze nieuwslezer.
Een Tata Steel in Ede nog niet opgemerktquote:
Lijkt me wel, zelfs zijn naam klopt niet.quote:
Want?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zelfs zijn naam klopt niet.
Ja, even goed de remsporen eruit wassenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die worden nu veel geld waard
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zelfs zijn naam klopt niet.
Je vind er geen Sheeran?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zit echt niet op kasteel op de heuvel te wachten.
alleen ongebruikt en in originele verpakking uiteraardquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, even goed de remsporen eruit wassen
Als pure nieuwslezer is het wel bijzonder om een stem te hebben alsof je chronisch op huilen staat omdat je stoelgang opspeeltquote:
Ik zit ook niet op de hillsquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
En dan moest ook nog eens helemaal niemand lachen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Mexicano ik lijd nog steeds aan een posttraumatische stoornis na al die jaren terug en het moeten modereren van je grappen
Edit: "grappen"
Die was gisteren alquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb stuk liever Fool On The Hill dan Castle On The Hill
Het is al een hele klus om een heuvel te vinden in Nederland.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wat heeft dat met zijn verkeerde spelling van zijn naam te maken?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als pure nieuwslezer is het wel bijzonder om een stem te hebben alsof je chronisch op huilen staat omdat je stoelgang opspeelt
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pink Floyd van ruim 7 minuten
En Supertramp ook ruim 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik vind het zelfs om te kotsen!quote:
Wales voor het doelquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan moest ook nog eens helemaal niemand lachen.
I had to have high hiigh hopesquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef Wickedangel het volgende:
High hopes is de enige hoop dit uur.
Had het vanochtend al over de Hoge Berg op Texel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is al een hele klus om een heuvel te vinden in Nederland.
Kan em altijd nu nog een keer opzetten i.p.v. Edjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |