Volbeat staat daar misplaatst imoquote:
Papa (en mama) Pipquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je hebt wel wat weg van Phil Lynott in z'n prime
Beetje jammer dat er weer aids van Iron Maiden zoals Can I Play With Madness erin zit terwijl ze echt daadwerkelijk epische nummers hebben gemaakt minstens vergelijkbaar met de Alice Cooper die we zojuist hoorde.quote:
Ja, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest snel iets bedenken en dit kwam als eerste in me op.
Dat is nog eens een goede afroquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Papa (en mama) Pip
[ afbeelding ]
quote:
Pip is de zoon van Neil Schonquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Papa (en mama) Pip
[ afbeelding ]
En mijn moeder vindt mijn huidige kapsel niets. Vrij hypocriet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goede afro
Dat soort dingen aids noemen terwijl er tal van Blaf nummers in staan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er weer aids van Iron Maiden zoals Can I Play With Madness erin zit terwijl ze echt daadwerkelijk epische nummers hebben gemaakt minstens vergelijkbaar met de Alice Cooper die we zojuist hoorde.
quote:29 december 12.00-13.00 uur
659 Zwart Wit Frank Boeijen Groep 6,5
658 Banger Hart Rob de Nijs 4
657 Our House Crosby, Stills, Nash & Young 6,5
656 Never Tear Us Apart INXS 6
655 Teardrop Massive Attack 6
654 Cloudbusting Kate Bush 6
653 Der Weg Herbert Grönemeyer 3
652 Happy Pharrell Williams 4,5
651 Like A Hurricane Neil Young 8
650 Nikita Elton John 6
649 Bliss Muse ?
Ik ken alleen Can I play with madness van Iron Maiden... die vind ik wel heel lekker, verder lijken hun nrs nogal op elkaar vind ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er weer aids van Iron Maiden zoals Can I Play With Madness erin zit terwijl ze echt daadwerkelijk epische nummers hebben gemaakt minstens vergelijkbaar met de Alice Cooper die we zojuist hoorde.
Ik ga drie uur na Like a Hurricane champage ontkurken en iedereen een gelukkig nieuwjaar wensnquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
Like A Hurricane overdag hoort niet. En ook niet zo laag.
Tsja als ik het vergelijk met veel nummers in de lijst okay, helemaal als fan van die band, maar je zou wensen dat het grote publiek een goed beeld van die band krijgt, in plaats van die standaard simpele nummertjes die ze (zeker) in de beginfase hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat soort dingen aids noemen terwijl er tal van Blaf nummers in staan.
Jij hebt er echt geen verstand van héquote:
DENK NIET WITquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:57 schreef MTheBassman het volgende:
659 Zwart Wit Frank Boeijen Groep
658 Banger Hart Rob de Nijs
657 Our House Crosby, Stills, Nash & Young
656 Never Tear Us Apart INXS
655 Teardrop Massive Attack![]()
654 Cloudbusting Kate Bush![]()
653 Der Weg Herbert Grönemeyer
652 Happy Pharrell Williams
651 Like A Hurricane Neil Young![]()
![]()
650 Nikita Elton John
649 Bliss Muse
De tekst Boeijt kennelijk meer mensen dan ooit!quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zwartwit op zn hoogste plek sinds 2000, amai
Nee maar serieus. Dat zijn zeven a acht zinderende minuten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga drie uur na Like a Hurricane champage ontkurken en iedereen een gelukkig nieuwjaar wensn
Stiekem kan ze het toch wel waarderen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En mijn moeder vindt mijn huidige kapsel niets. Vrij hypocriet.
Moet gewoon op de laatste dag minimaalquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
Like A Hurricane overdag hoort niet. En ook niet zo laag.
Dat heb ik ooit nooit gepretendeerdquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen verstand van hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gehaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
We misten je al bij Stop Making Sense(o) genot Once In A Lifetimequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mochten er mensen zijn diegisteravobd dachten: waar is n00bie toch gebleven?
Welnu, op de bank in slaap gevallen
Ja absoluut.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Dat zijn zeven a acht zinderende minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |