Volbeat staat daar misplaatst imoquote:
Papa (en mama) Pipquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je hebt wel wat weg van Phil Lynott in z'n prime
Beetje jammer dat er weer aids van Iron Maiden zoals Can I Play With Madness erin zit terwijl ze echt daadwerkelijk epische nummers hebben gemaakt minstens vergelijkbaar met de Alice Cooper die we zojuist hoorde.quote:
Ja, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest snel iets bedenken en dit kwam als eerste in me op.
Dat is nog eens een goede afroquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Papa (en mama) Pip
[ afbeelding ]
quote:
Pip is de zoon van Neil Schonquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Papa (en mama) Pip
[ afbeelding ]
En mijn moeder vindt mijn huidige kapsel niets. Vrij hypocriet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goede afro
Dat soort dingen aids noemen terwijl er tal van Blaf nummers in staan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er weer aids van Iron Maiden zoals Can I Play With Madness erin zit terwijl ze echt daadwerkelijk epische nummers hebben gemaakt minstens vergelijkbaar met de Alice Cooper die we zojuist hoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |