Je hebt wel wat weg van Phil Lynott in z'n primequote:
Is ie een hele band?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je hebt wel wat weg van Thin Lizzy in z'n prime
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kijk, aan dat soort stats had Radio 2 iets gehad
Ja, Trump/Amerika wil niets meer met ons te maken hebben. De Britten zijn weg. Tijd voor Nederlands!quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
Dit jaar is het wel echt een beetje de trend in deze topics op FOK! om titels letterlijk naar het Nederlands te vertalen.
Apart wel.
De tijden, ze zijn aan het veranderen...quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
Dit jaar is het wel echt een beetje de trend in deze topics op FOK! om titels letterlijk naar het Nederlands te vertalen.
Apart wel.
Twee nachten terug denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had pas laat door dat ik de lapo had.. wanneer was dat NSFW gedeelte in de OP eigenlijk?
Ik zoek even een fotootje op van mijn ouders in de seventies. Wachtquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je hebt wel wat weg van Phil Lynott in z'n prime
Met 6 nummers toch ietwat knapper dan met 2quote:
Probleemwijken.quote:
Ik moest snel iets bedenken en dit kwam als eerste in me op.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
Apart wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |