Ja nee maar dat is hier ook wel hoor. Maar accenten houd je altijd.quote:Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan heb je het echt over dorpelingen, in de stad zelf spreken mensen gewoon prima ABN. De Friezen die ik ken zijn ook voornamelijk jong dus die hebben minder dialect overgenomen dan misschien de 40-jarige Friezen.
T'is wel echt een dingetje ja. Maar radiohead fans zijn ook wel een beetje snobby over het algemeen, dus niet heel gek.quote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Weet niet of het er veel zijn maar wel een aantal
Waarschijnlijk liep je een schokkend blauwtje.quote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wou dat ik jong was in 1971 en Mariska Veres kon versieren. Wat een vrouw was dat zeg
het is sowieso 1 van de beste nummers op Pablo Honeyquote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Weet niet of het er veel zijn maar wel een aantal
zeker een godenseriequote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goede serie. Ik hoop dat er een tweede seizoen komt.
Lijkt me stug, bronmateriaal is op.quote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch had jouw vader gelijk dat ze het ooit wasquote:Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn vader roept altijd dat Mariska Veres zo'n knappe vrouw was. Maar toen ik hun muziek leerde kennen hadden ze inmiddels 2 stoelen nodig om haar te vervoeren
Een kleine prijs om te. betalenquote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dan was je nu bejaard geweest.
Geen idee, weet iemand of dit toevallig de eerste nr 1 hit van een Nederlandse band was daar?quote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef Fred_B het volgende:
Heeft dit in Amerika nog een beetje gescoord eigenlijk?
Gelukkig was het niet tijdens een nr van Bløf danquote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vanmiddag begonnen ze weer helemaal opnieuw met Take this waltz na een spookrijderrnelding.
gewoon ook de gehele clipquote:
Dat vooral jaquote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
T'is wel echt een dingetje ja. Maar radiohead fans zijn ook wel een beetje snobby over het algemeen, dus niet heel gek.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liep je een schokkend blauwtje.
Is een miniserie. Denk het niet.quote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja verhaal was eigenlijk ook wel afgelopen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lijkt me stug, bronmateriaal is op.
Maar idd vette serie
Keronatechnisch gezien wel riskant.quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een kleine prijs om te. betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |