dan heb je het echt over dorpelingen, in de stad zelf spreken mensen gewoon prima ABN. De Friezen die ik ken zijn ook voornamelijk jong dus die hebben minder dialect overgenomen dan misschien de 40-jarige Friezen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan de gemiddelde Groningse plattelander ook gewoon slecht verstaan als die 'ABN' proberen te praten meestal, jij verstaat het waarschijnlijk makkelijker omdat je ook uit het noorden komt.
Dat is wel een stevige kwelling inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb vannacht de mute-knop niet gebruikt toen Blaosmuziek werd gedraaid dus dat vond ik wel genoeg straf.
Heb je in ieder geval de optie.quote:
Weet niet of het er veel zijn maar wel een aantalquote:Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
zoveel mensen doen dat toch niet?
Vanmiddag begonnen ze weer helemaal opnieuw met Take this waltz na een spookrijderrnelding.quote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef noodgang het volgende:
Zul je zien dat er zo nog een spookrijder komt
quote:Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn vader roept altijd dat Mariska Veres zo'n knappe vrouw was. Maar toen ik hun muziek leerde kennen hadden ze inmiddels 2 stoelen nodig om haar te vervoeren
Ik wilde ook al mijn benen voelenquote:
Maar dan was je nu bejaard geweest.quote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wou dat ik jong was in 1971 en Mariska Veres kon versieren. Wat een vrouw was dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |