Inderdaad schreeuw er al jaren om, zonder succesquote:Op maandag 28 december 2020 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ze Rebellion (Lies) er goddomme volgend jaar dan ook maar gewoon tussen zetten
jep, dat was me wel een aflevering.quote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dance for me oid
dat die jongen wordt opgenomen tijdens zijn fapsessie
quote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat verbaast niemand hier meer
Ik ook, zeker wel top 5.quote:Op maandag 28 december 2020 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldige serie. Hoewel het eerste seizoen wel duidelijk het beste is.
Mark Ruffaloquote:
legendarisch is twee shotjes achter elkaarquote:
Dan kom ik nietquote:Op maandag 28 december 2020 23:38 schreef PzKpfw het volgende:
Dit mogen ze op m'n begrafenis draaien.
Omhoog lul is niet wat ze hier bedoelen geloof ikquote:
Ik kan de gemiddelde Groningse plattelander ook gewoon slecht verstaan als die 'ABN' proberen te praten meestal, jij verstaat het waarschijnlijk makkelijker omdat je ook uit het noorden komt.quote:Op maandag 28 december 2020 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er zijn ook veel Friezen bij mij op de uni van Groningen en die spreken gewoon ABN meestal. Limburgers hebben van wat ik gehoord heb echt allemaal dat accent.
Toen die jongen geblackmailed werd nadat hij faptequote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Bij welke Black Mirror aflevering zat Exit Music? Ik heb ze allemaal gezien, maar kan het niet plaatsen.
Kan ook lekker zijnquote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omhoog lul is niet wat ze hier bedoelen geloof ik
We zitten nu wel op RSI-van-het-scrollen-tempo.quote:Op maandag 28 december 2020 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind het topic niet eens zo heel hard gaan
Ja de plottwist van die aflevering en dan dat nr van radiohead gaan echt geweldig samenquote:Op maandag 28 december 2020 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
jep, dat was me wel een aflevering.
Er waren er veel van trouwens.
Toch bewijs dat ze sommige nummers wel langer draaienquote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef Kopiko het volgende:
Ja, ga nog even lekker door zeg. Vandaar die 8 uur extra.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
legendarisch is twee shotjes achter elkaar
Echt hèquote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef essnhills het volgende:
Pfff, denk je dat het nummer voorbij is
Beginnen ze nog een keer
Zul je zien dat er zo nog een spookrijder komtquote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef essnhills het volgende:
Pfff, denk je dat het nummer voorbij is
Beginnen ze nog een keer
Maar nog steeds een sterk nummer. Ik heb ook andere favorieten hoor van ze, maar om creep dan maar weg te zetten als troep, neequote:Op maandag 28 december 2020 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
tegenwoordig spelen ze het soms wel weer. en het is niet kut, alleen minder mooi dan andere Radiohead nummers.
Er zijn dan ook alleen gezellige mensen welkom.quote:
Je moet de tijd krijgen om het te begrijpen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef Kopiko het volgende:
Ja, ga nog even lekker door zeg. Vandaar die 8 uur extra.
Sommigen liggen al met de neus omhoeg.quote:Op maandag 28 december 2020 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind het topic niet eens zo heel hard gaan
ik kan t nog goed bijbenen eigenlijkquote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We zitten nu wel op RSI-van-het-scrollen-tempo.
Goed idee voor het nieuwe jaar. Ga ik zeker doen!quote:Op maandag 28 december 2020 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldige serie. Hoewel het eerste seizoen wel duidelijk het beste is.
Dan gaat Limburg in protestquote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
dit kappen ze dan natuurlijk weer niet af
Heb vannacht de mute-knop niet gebruikt toen Blaosmuziek werd gedraaid dus dat vond ik wel genoeg straf.quote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schandalig. Hoe ga je dit goedmaken?
Pittig.quote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
legendarisch is twee shotjes achter elkaar
zoveel mensen doen dat toch niet?quote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar nog steeds een sterk nummer. Ik heb ook andere favorieten hoor van ze, maar om creep dan maar weg te zetten als troep, nee
Eens hoor, ik vind Creep ook prima en als je niet zin hebt in iets heel 'zwaars' van ze is het een heerlijk nummer at lekker wegluistert.quote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar nog steeds een sterk nummer. Ik heb ook andere favorieten hoor van ze, maar om creep dan maar weg te zetten als troep, nee
De vraag is of ik dat wíl.quote:Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet de tijd krijgen om het te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |