held en geweldig is ook een shotje nu.quote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zo vaak zegt hij geen legendarisch meer
Dance for me oidquote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Bij welke Black Mirror aflevering zat Exit Music? Ik heb ze allemaal gezien, maar kan het niet plaatsen.
Eerste seizoen zat ik er meteen in. Genot.quote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Lijkt me zo tof maar ik kom zo slecht in deze serie. Geen idee waarom eigenlijk. Nog maar weer eens proberen.
Schandalig. Hoe ga je dit goedmaken?quote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef Cee het volgende:
Ik heb het mezelf nog steeds niet vergeven dat ik dit jaar ben vergeten op November te stemmen.
Dat is hun geheim, ze zijn altijd dronkenquote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef alopio het volgende:
Altijd het idee dat ze teveel gezopen hebben met dat accent. Als ik te veel zuip praat ik net zo
Ja en daarom vinden de “kenners” het ook maar kutquote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Radiohead vindt het zelf ook een kutnummer toch?
Omhoog?!quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Lijkt me zo tof maar ik kom zo slecht in deze serie. Geen idee waarom eigenlijk. Nog maar weer eens proberen.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is hun geheim, ze zijn altijd dronken
[insert Bruce Banner here]
Er zijn ook veel Friezen bij mij op de uni van Groningen en die spreken gewoon ABN meestal. Limburgers hebben van wat ik gehoord heb echt allemaal dat accent.quote:Op maandag 28 december 2020 23:36 schreef Zorro het volgende:
Friezen en Limburgers: Dialect prima, maar praat normaal als je tegen andere spreekt.
Alleen het eerste seizoen was echt goed eigenlijk. Daarna ben ik afgehaakt.quote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Oh dan kan het nog welquote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
held en geweldig is ook een shotje nu.
Het zat ook in een aflevering van Father Tedquote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Bij welke Black Mirror aflevering zat Exit Music? Ik heb ze allemaal gezien, maar kan het niet plaatsen.
tegenwoordig spelen ze het soms wel weer. en het is niet kut, alleen minder mooi dan andere Radiohead nummers.quote:Op maandag 28 december 2020 23:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja en daarom vinden de “kenners” het ook maar kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |