Die eerste is veel ergerquote:Op maandag 28 december 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik dit wel kan appreciëren maar ben toch meer van de No Surprises en Creep (alhoewel dat laatste blijkbaar haast een misdaad is om een goed nummer te vinden).
Hoog en droog van ze is eruit. Hoog en droog boven de 2000.quote:Op maandag 28 december 2020 23:34 schreef Zorro het volgende:
Zoals gezegd, wel mooi. Maar staat hier wel op de juiste plek.
Creep is gewoon goed. Is voor snobs blijkbaar te mainstream om dat toe te gevenquote:Op maandag 28 december 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik dit wel kan appreciëren maar ben toch meer van de No Surprises en Creep (alhoewel dat laatste blijkbaar haast een misdaad is om een goed nummer te vinden).
om de beurt?quote:Op maandag 28 december 2020 23:35 schreef ok01 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik tijdens Jeroen zo voor rum of martini ga
Niet mee eens. Ik stem altijd op Fake Empire van The National, maar als Bloodbuzz Ohio in de voorkeuzelijst komt, dan stem ik daar een keertje op. Misschien stemmen veel Radioheadfans nu eens op Exit Music ipv een ander liedje van Radiohead.quote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit na jaren in de keuzelijst kwam en nu op 809 meteen komt zegt ook wel dat mensen gewoon te lui of onwetend zijn zoiets als vrije keuze op te nemen maar als t eenmaal voorgeprogrammeerd is, de goegemeente er wel op stemt
Ik stem elk jaar op Creepquote:Op maandag 28 december 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
Westworldquote:Op maandag 28 december 2020 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb genoten. Blijft een van de mooiste nummers ooit.
Deze versie is ook geniaal.
Mix het en noem het rumtini.quote:Op maandag 28 december 2020 23:35 schreef ok01 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik tijdens Jeroen zo voor rum of martini ga
quote:Op maandag 28 december 2020 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind Rowwen Heze altijd wel dikke prima
Ach, die is nog wle geinig, denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |