Ik was obviously ook mijn favoriete karakterquote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je was wel mijn favoriete karakter als dat helpt
Meer dan Fred.quote:
Ik stamp Blof ook niet de grond in eigenlijkquote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
Maar waarom wordt De Dijk hier wel opgehemeld en Blof wel de grond ingestampt, die ellende klinkt toch gewoon hetzelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hahahahahaha, dit kan echt niet.quote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
Maar waarom wordt De Dijk hier wel opgehemeld en Blof wel de grond ingestampt, die ellende klinkt toch gewoon hetzelfde?
Mojito'squote:Op maandag 28 december 2020 23:19 schreef Evenstar het volgende:
Hmm, wat zal ik zo eens bouwen.
Mojito's of Grasshoppers?
Ik begin te vermoeden welke van de twee je beter vindt.quote:Op maandag 28 december 2020 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
De Dijk heb ik 19x live gezien
Bløf 0x
Heb Major Tom van Peter Schilling wel helaas gemist. Zou Gale me nooit vergevenquote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je was wel mijn favoriete karakter als dat helpt
Blof, obviouslyquote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden welke van de twee je beter vindt.
Ja maar dan gaan die mensen zélf bellen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Omg. Houd eens op met mensen bellen.
Dat deden ze toch op een voetgangersoversteekplaats?quote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de Red Hot Chili Peppers vroeger naakt optraden, met alleen een sok om hun geslachtsdeel?
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de Red Hot Chili Peppers vroeger naakt optraden, met alleen een sok om hun geslachtsdeel?
Gewaagdquote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef Cee het volgende:
Dit nummer heb ik gebruikt voor m’n USA Roadtrip montage
Maar eens proberen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijn nr om zelf te spelen, maar t duurde gruwelijk lang tot ik t onder de knie had
Nobody said it was easyquote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijn nr om zelf te spelen, maar t duurde gruwelijk lang tot ik t onder de knie had
Gewoon ophangenquote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan die mensen zélf bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |