quote:Op maandag 28 december 2020 23:19 schreef Viv het volgende:
Hoiii
Dit nummer vind ik leuk om mee te lallen in een volle kroeg of zo, maar zou ik zelf nooit draaien.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Praat me niet van die vent en zeker niet van z'n compagnon die me door m'n kop schoot
quote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat het niet de laatste van het uur is, dan was het de Afsluitdijk.
()
quote:
Ze moesten toch wat nadat ze hun eerste kinderen al "bovenopde' en 'legmaaropde'. hadden genoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mojito.quote:Op maandag 28 december 2020 23:19 schreef Evenstar het volgende:
Hmm, wat zal ik zo eens bouwen.
Mojito's of Grasshoppers?
()
Gelukkig is deze grap niet vergeten.quote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef Fred_B het volgende:
()
quote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
Maar waarom wordt De Dijk hier wel opgehemeld en Blof wel de grond ingestampt, die ellende klinkt toch gewoon hetzelfde?
quote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef essnhills het volgende:
Ze zijn dicht, of ze gaan openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in een lockdown, dan is het gewoon dicht.
Tijdens Van Inkel geen Grasshoppers meer in ieder geval.quote:Op maandag 28 december 2020 23:19 schreef Evenstar het volgende:
Hmm, wat zal ik zo eens bouwen.
Mojito's of Grasshoppers?
()
Dit inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
Maar waarom wordt De Dijk hier wel opgehemeld en Blof wel de grond ingestampt, die ellende klinkt toch gewoon hetzelfde?
Je bent een gezegend manquote:Op maandag 28 december 2020 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
De Dijk heb ik 19x live gezien
Bløf 0x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |