Heb Major Tom van Peter Schilling wel helaas gemist. Zou Gale me nooit vergevenquote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je was wel mijn favoriete karakter als dat helpt
Blof, obviouslyquote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden welke van de twee je beter vindt.
Ja maar dan gaan die mensen zélf bellen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Omg. Houd eens op met mensen bellen.
Dat deden ze toch op een voetgangersoversteekplaats?quote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de Red Hot Chili Peppers vroeger naakt optraden, met alleen een sok om hun geslachtsdeel?
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de Red Hot Chili Peppers vroeger naakt optraden, met alleen een sok om hun geslachtsdeel?
Gewaagdquote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef Cee het volgende:
Dit nummer heb ik gebruikt voor m’n USA Roadtrip montage
Maar eens proberen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijn nr om zelf te spelen, maar t duurde gruwelijk lang tot ik t onder de knie had
Nobody said it was easyquote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijn nr om zelf te spelen, maar t duurde gruwelijk lang tot ik t onder de knie had
Gewoon ophangenquote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan die mensen zélf bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |