Wilde het net opmerken. Dat zoiets relatief onbekends uit 1971 toch nog zo standhoudt is wel bijzonderquote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat eigenlijk nog best hoog in de 'nieuwe' Top 2000.
Ze draaien Kravitz best vaak op arrow classic rock. Ik heb niks tegen hem maar hij wordt te vaak afgespeeld voor een artiest van zijn kaliber dat het me op den duur een beetje stoort of zo, want zo ongelooflijk bijzonder vind ik veel van zijn nummers niet.quote:Op maandag 28 december 2020 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Na deze reeks gezapige nummers ga ik zelfs Lenny Kravitz nog waarderen.
Niks gemist dus in m’n uurtje sociaal doenquote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zeg datniet minder mooie platen hoor, maar dit uurtje kon wel even op shuffle
Was t niet Gilbert & Sullivan?quote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef Berkery het volgende:
Ik had een keer een discussie met iemand die beweerde dat ik naar Gilbert O'Sullivan vernoemd was. Die was nog niet bekend toen ik was geboren, maar nee, hij wist het zeker
Sowieso als diegene niet 1 van je ouders was, wat weet hij er dan van?quote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef Berkery het volgende:
Ik had een keer een discussie met iemand die beweerde dat ik naar Gilbert O'Sullivan vernoemd was. Die was nog niet bekend toen ik was geboren, maar nee, hij wist het zeker
Ik dacht juist dat ze bij a gogo een keer langsgingen en dat hij toen zei dat hij verbaast was over het feit dat hij hier juist zo populair was ofzo?quote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wilde het net opmerken. Dat zoiets relatief onbekends uit 1971 toch nog zo standhoudt is wel bijzonder
Ik ook.quote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie nu altijd Gerrie Knetemann voor me, die ooit hem Playbackte...
Was jij ooit niet een modje?quote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef Berkery het volgende:
Ach, FOK! is geen wetenschap.quote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik omschrijf dit als een ongefundeerde drug-redenering.
Of Phillip Gilbertquote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was t niet Gilbert & Sullivan?
Ja, straks met Bløf, Krezip en Rowwen Hèze.quote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je hebt van die mensenquote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef essnhills het volgende:
Sowieso als diegene niet 1 van je ouders was, wat weet hij er dan van?
Inderdaad, mooie platen, maar er mag ook even opgeveerd wordenquote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Prettig wel, houdt de lijst ook een beetje scherp en het is ook wel een mooi liedje.quote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wilde het net opmerken. Dat zoiets relatief onbekends uit 1971 toch nog zo standhoudt is wel bijzonder
Was een keer op vakantie in italie, auto gehuurd. Kravitz kwam daar met 1 liedje werkelijk elk half uur voorbij, op elke zender. Dan ben je er ook wel klaar meequote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze draaien Kravitz best vaak op arrow classic rock. Ik heb niks tegen hem maar hij wordt te vaak afgespeeld voor een artiest van zijn kaliber dat het me op den duur een beetje stoort of zo, want zo ongelooflijk bijzonder vind ik veel van zijn nummers niet.
quote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef Zorro het volgende:
Gilbert O Sullivan
Dat hoort gewoon bij mijn Toppop herinneringen
De broer van Danny?quote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Net als dat ik geen idee heb hoe Billy Vera er in het echt uit ziet. Dat is voor mij ook Marco Borsato.
Zeg me, dat het niet zo is, zeg me, dat het niet waar isquote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, straks met Bløf, Krezip en Rowwen Hèze.
Ja inderdaad, heel mooiquote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nikservan. X heet dat geloof ikquote:
Zijn die Italianen zo van Kravitz dan?quote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Was een keer op vakantie in italie, auto gehuurd. Kravitz kwam daar met 1 liedje werkelijk elk half uur voorbij, op elke zender. Dan ben je er ook wel klaar mee
Precies, maak er een leuke set van, die 2 plekjes hoger of lager telt toch niemand naquote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, mooie platen, maar er mag ook even opgeveerd worden
Geen idee, was wel opvallend.quote:Op maandag 28 december 2020 22:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zijn die Italianen zo van Kravitz dan?
Ja echtquote:
Ach ja, hokjes.quote:
Zeg maar gerust een zachtgekookt eitje zonder hamquote:Op maandag 28 december 2020 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom is dit zo gestegen?
Ik vind dit echt ham & eggs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |