Dat is wel heel tofquote:Op maandag 28 december 2020 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog een funfact: Marillion komt elk jaar voor een wereldwijd fanweekend naar Nederland. Huren ze een bungalowpark af in Port Zelande. Band ook in huisjes. Drie avonden een concert met compleet ander setlist en overdag kun je de drummer gewoon over t park zien fietsen of de bassist in t zwembad aantreffen
Die staat er niet in, naturallyquote:Op maandag 28 december 2020 22:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gilbert O'Sullivan
Vraag me af waar Alone Again staat, als die er uberhaupt in staat.
Alone again or heeft de lijst niet gehaald. Terwijl Love echt een goede band was.quote:Op maandag 28 december 2020 22:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gilbert O'Sullivan
Vraag me af waar Alone Again staat, als die er uberhaupt in staat.
Dat snap ik wel.quote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weemoedig word ik hiervan. Op een goeie manier.
Die is ook alleen maar voor mensen met smaak, uiteraardquote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat er niet in, naturally
Zeg datquote:
Ik omschrijf dit als een ongefundeerde drug-redenering.quote:Op maandag 28 december 2020 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Na deze reeks gezapige nummers ga ik zelfs Lenny Kravitz nog waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |