Lavender Town syndrome genotquote:
Zullen we dan samen gewoon niet weg van zijn?quote:Op maandag 28 december 2020 22:28 schreef MTheBassman het volgende:
ik weet niet goed of ik dit ken.
Ben er niet weg van
Oh ja, verrek.quote:Op maandag 28 december 2020 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat gaat nog even duren met het chinavirus.
Ja dat zeker.quote:Op maandag 28 december 2020 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Marillion beetje een zaadband. T kabbelt maar voort enzo. Maar vorig jaar t verhaal over Kayleigh gehoord bij a gogo, dat was toch wel indrukwekkend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik ook niet. Niks aan gemistquote:
Nee, ik dacht op Pinkpop ivm de setting een kleine kans maar helaasquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verstandig broertje. Die gaat ver komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er eerst even op liggen poserenquote:Op maandag 28 december 2020 22:28 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Speel je gelijk even mee op de vleugel?
piepende geluidjes.quote:Op maandag 28 december 2020 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lavender Town syndrome genot
Ja dat is waar natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nooit vrees ik, Nederland is immers een smakeloos land.
quote:Op maandag 28 december 2020 22:29 schreef Isorden het volgende:
[..]ik hoef niet eens meer te klikken om te weten wat er staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik hoop dat Steve Rothery geen bommetje doetquote:Op maandag 28 december 2020 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog een funfact: Marillion komt elk jaar voor een wereldwijd fanweekend naar Nederland. Huren ze een bungalowpark af in Port Zelande. Band ook in huisjes. Drie avonden een concert met compleet ander setlist en overdag kun je de drummer gewoon over t park zien fietsen of de bassist in t zwembad aantreffen
quote:Op maandag 28 december 2020 22:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ah, het favoriete nummer van Thierry Baudet.
Zeker. En zo'n gezapige Radio 2 best of the 70's-verzamelcd gewonnen. Nog meegenomen in de auto op vakantie naar Zuid-Frankrijk afgelopen september. Geen wonder dat mn relatie daarna stukliep..quote:Op maandag 28 december 2020 22:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wel meegedaan uiteindelijk, op die maandag?
quote:Op maandag 28 december 2020 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar wat vind je er van??![]()
OK, en Gilbert dan?quote:Op maandag 28 december 2020 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zullen we dan samen gewoon niet weg van zijn?
quote:Op maandag 28 december 2020 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga er eerst even op liggen poseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |