Counting Crowded Housequote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik verwar deze band steeds met Counting Crows![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik verwar deze band steeds met Counting Crows![]()
Och ja, over een jaar of 2 woon ik eldersquote:Op maandag 28 december 2020 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En je woont ook niet in een (grote) stad, wat een armoe.
quote:Op maandag 28 december 2020 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn zoon deed het voorprogramma toen ik ze in de HMH zag. Eerste deel van hun show was van de nieuwe plaat, tweede deel was een grote greatest hits-show, én Message to my Girl werd gedaan, het was fantastisch.
Bij een real man?quote:Op maandag 28 december 2020 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och ja, over een jaar of 2 woon ik elders
Als ik Message to my Girl ooit nog live mag aanschouwen waarbij gezongen wordt door een Finn ben ik zielsgelukkig.quote:Op maandag 28 december 2020 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn zoon deed het voorprogramma toen ik ze in de HMH zag. Eerste deel van hun show was van de nieuwe plaat, tweede deel was een grote greatest hits-show, én Message to my Girl werd gedaan, het was fantastisch.
dat gaat nog even duren met het chinavirus.quote:
Ik wellicht ook, maar wel in dezelfde plaats...quote:Op maandag 28 december 2020 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och ja, over een jaar of 2 woon ik elders
Wanneer volgt een Hansi Hinterseer notering in de lijst?quote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verstand komt dus inderdaad met de jaren.
Zo populair was Baudet anders niet dit jaar.quote:
Hee jongens, dat is toch dat liedjequote:Op maandag 28 december 2020 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soms moet je lachen om de pijn te verbijten.
Wellicht welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |