Ja mensen de nummers worden kleiner en de hits alleen maar groter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:
Lang niet altijd.quote:Op maandag 28 december 2020 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar al jouw grappen zijn al gestolen, overgenomen of gerecycled?
Dit heb ik ook altijd bij Hey Now van London Grammar.quote:
Zeer de moeite. Heb m weleens solo en met zn zoon gezien, in Paradiso en Amsterdamse bos. Deed ie beide keren dit liedjequote:
Bestaan ze nog?quote:
Pinkpop '95 waren ze geweldigquote:
Ik dacht een tuinman ofzo.quote:
Neen.quote:
Pinkpop 2020 ook. Ze speelden 4'33 ronduit perfect.quote:
En van Blaudzunquote:Op maandag 28 december 2020 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit heb ik ook altijd bij Hey Now van London Grammar.
Fapje gemaakt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
London Grammarquote:Op maandag 28 december 2020 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit heb ik ook altijd bij Hey Now van London Grammar.
Ook, maar tevens binnenquote:
Dit had ik een paar jaar geleden ook.quote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
crowded house ben ik de laatste paar jaren veel meer gaan waarderen
Nouja zonder Paul Hester want die is er niet meerquote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Crowded House zou dit jaar in zn volledigheid toch ook op Pinkpop komen?
quote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pinkpop 2020 ook. Ze speelden 4'33 ronduit perfect.
Verstand komt dus inderdaad met de jaren.quote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
Dat was echt superkut ooit een keer op Pinkpop.quote:
Ik heb wel plantjes op de vensterbank iddquote:
Soms moet je lachen om de pijn te verbijten.quote:
Ik las urenquote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik verwar deze band steeds met Counting Crows![]()
nou denk niet dat ze die drummer nog meenemenquote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Crowded House zou dit jaar in zn volledigheid toch ook op Pinkpop komen?
quote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien iemand die één keer in de je kamerplanten komt doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je woont ook niet in een (grote) stad, wat een armoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Vond hem op Lowlands wel prima.quote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was echt superkut ooit een keer op Pinkpop.
Oh dat tuintjequote:
Zijn zoon deed het voorprogramma toen ik ze in de HMH zag. Eerste deel van hun show was van de nieuwe plaat, tweede deel was een grote greatest hits-show, én Message to my Girl werd gedaan, het was fantastisch.quote:Op maandag 28 december 2020 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeer de moeite. Heb m weleens solo en met zn zoon gezien, in Paradiso en Amsterdamse bos. Deed ie beide keren dit liedje
raarquote:Op maandag 28 december 2020 22:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik verwar deze band steeds met Counting Crows![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |