Ze staat gelukkig niet meer zo hoog als ze ooit stondquote:Op maandag 28 december 2020 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten om me niet te ergeren aan nummers en dat lukt me aardig, maar Lisa Lois gaat mijn geduld op de proef stellen
Ook goed,quote:
Faggotquote:Op maandag 28 december 2020 22:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Don't call me faggot unless you are my friend
DON’T DREAM IT’S OVER KOMT ZO, GEK.quote:Op maandag 28 december 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Matig uurtje. Ik ga een rondje lopen, denk ik
Knapquote:Op maandag 28 december 2020 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten om me niet te ergeren aan nummers en dat lukt me aardig, maar Lisa Lois gaat mijn geduld op de proef stellen
nu wil ik ook kaasbolletjesquote:
Hoi Maartenquote:
Hmm, gaat nog geen belletje rinkelenquote:Op maandag 28 december 2020 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Take your mind back – I don't know when
Sometime when it always seemed
To be just us and them
Girls that wore pink and boys that wore blue
Boys that always grew up better men
Then me and you
What's a man now – what's a man mean
Is he rough or is he rugged
Is he cultural and clean
Now it's all change – it's got to change more
'Cause we think it's getting better
But nobody's really sure
And so it goes – go round again
But now and then we wonder who the real men are
See the nice boys – dancing in pairs
Golden earring golden tan
Blow-wave in the hair
Sure they're all straight – straight as a line
All the gays are macho
Can't you see the leather shine
You don't want to sound dumb – don't want to offend
So don't call me a faggot
Not unless you are a friend
Then if…
quote:28 december 22.00-23.00 uur
828 Voulez-Vous ABBA 6
827 Follow You Follow Me Genesis 8
826 Hallelujah Lisa Lois 3
825 Real Men Joe Jackson 8
824 Don't Dream It's Over Crowded House 6
823 Lavender Marillion 8
822 Nothing Rhymed Gilbert O'Sullivan 8
821 Let Love Rule Lenny Kravitz 8
820 Vlinder Rowwen Hèze 3
819 Be My Number Two Joe Jackson 7,5
818 Mooie Dag Bløf 4,5
817 So Long Fischer-Z 8
816 Lost Without You Krezip 1
Als je hem zo hoort wel en kun je hem met deze tekst meezingen.quote:Op maandag 28 december 2020 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, gaat nog geen belletje rinkelen
Damnquote:
De eerste top 2000 denk ik wel.quote:Op maandag 28 december 2020 22:02 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft er ooit een band/artiest 3 noteringen achtereen gehad in de Top 2000?
Ik moet gelijk weer aan Peter R De Vries denken en van die vent word ik misselijk, dus vandaar mijn antipathie voor die plaat.quote:Op maandag 28 december 2020 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
Over Vlinder was er wel een indrukwekkend stukje in A Gogo gisteren.
4-elements, aangenaam.quote:
Eensquote:Op maandag 28 december 2020 22:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik hoop niet dat die hallelujah cover de cruciale fout maakt dat ze NA de Hallelujah ineens een octaaf hoger gaan zingen.
Dan verdient die artiest namelijk dagelijks een baksteen door de ruit
En dan moet de dodenbonus nog komenquote:Op maandag 28 december 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rob de Nijs heeft trouwens ook een fikse bonus johFoto van vroeger was vorig jaar al onderhand geweest en nu moet zelfs Malle Babbe nog komen. Die heeft op alle platen zo minimaal een dag erbij
Ik kwam vanmiddag thuis, en meteen mijn buurvrouw voor de deur: Heeey ben je weer thuis, ik heb nog een pakketje voor je aangenomen!'quote:
Ik doe wel oortjes in tuurlijk en als er niemand binnen anderhalve meter van me staat zing ik ook gewoon meequote:
Poes van mijn grootje maakt een reuzensprong inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rob de Nijs heeft trouwens ook een fikse bonus johFoto van vroeger was vorig jaar al onderhand geweest en nu moet zelfs Malle Babbe nog komen. Die heeft op alle platen zo minimaal een dag erbij
You know what I meaaaaaaanquote:
Jammer genoeg is die al dichtquote:
Volkomen terecht natuurlijk. Ik hoorde vandaag ook die matige cover genaamd Band on the run weer zonder enige credits aan Robquote:Op maandag 28 december 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die platen gaan echt terug naar 2010-level op deze manier.quote:Op maandag 28 december 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Poes van mijn grootje maakt een reuzensprong inderdaad.
Als je Malle Babbe wil horen moet je lang opblijvenquote:Op maandag 28 december 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je mag na 8 uur toch geen alcohol meer kopenquote:Op maandag 28 december 2020 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer genoeg is die al dicht
Daar heb ik het ook schaamteloos van gestolen. Maar hij heeft 100% een puntquote:Op maandag 28 december 2020 22:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eens
Daar pleit deze video ook voor, wel even het kijken waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |