Dat kan inderdaad niet thuis...quote:Op maandag 28 december 2020 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, echt naar locatie. Ik bezorg post, dus thuiswerken gaat een beetje lastig
Mute, dat is wat je er van moet zeggenquote:Op maandag 28 december 2020 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
Racoon... ja wat moet je ervan zeggen...
Zeg maar niets meerquote:Op maandag 28 december 2020 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
Racoon... ja wat moet je ervan zeggen...
De halve koffer vullen?quote:
Wikipedia zegt:quote:
Ik ken Pastime Paradise niet maar klinkt als een halve coverquote:Zijn grootste succes behaalde hij met Gangsta's Paradise, een rap geschreven op de melodie van Pastime Paradise van Stevie Wonder. Aanvankelijk was Coolio's platenmaatschappij bang dat het nummer zou floppen, maar dankzij de film Dangerous Minds werd het een wereldwijde nummer 1 hit (waaronder in de Verenigde Staten en in Nederland). Van het nummer werd door Weird Al Yankovic een parodie gemaakt onder de titel Amish Paradise. Dit leidde tot een ruzie tussen Coolio en Weird Al Yankovic over de vraag of er al dan geen toestemming was verleend.
Mute zou wel een geweldige naam voor een band zijnquote:Op maandag 28 december 2020 21:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mute, dat is wat je er van moet zeggen
quote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mute zou wel een geweldige naam voor een band zijn
Een Muse-coverband.quote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Klinkt als een heel slechte coverband van Musequote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
No Mercy staat er nog in hoorquote:Op maandag 28 december 2020 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van When I Die is beter.
(Stond nog in 1999 in de Top 2000)
Je moet er een beetje doorheen prikken.quote:Op maandag 28 december 2020 21:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Van alle hatejerks in dit forum snap ik die op Racoon de minste.
Ik vind ze best leuk tbh
Sowieso het refrein is gelijkquote:Op maandag 28 december 2020 21:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wikipedia zegt:
[..]
Ik ken Pastime Paradise niet maar klinkt als een halve cover
Kut, weer een paar seconden te laatquote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[..]
Een Muse-coverband.
Dat mag.quote:
Als je Dylan/Hendrix plagieert lijkt het nog ergens op jaquote:
en Blofquote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet er een beetje doorheen prikken.
Het haten is meer een gimmick.
Behalve Coldplay natuurlijk
Maar When I Die niet.quote:
En dan op het podium gaan staan maar alle apparatuur uitzetten?quote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ach in Amsterdam hebben we alleen ratten.quote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Helpt zo je elektriciteitskabels naar zn grootje
je hoeft ook nog niet dood hoorquote:
Dan spelen ze 4:33.quote:Op maandag 28 december 2020 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan op het podium gaan staan maar alle apparatuur uitzetten?
Het klinkt waarschijnlijk nergens naar.quote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klinkt als een heel slechte coverband van Muse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |