quote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mute zou wel een geweldige naam voor een band zijn
Een Muse-coverband.quote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Klinkt als een heel slechte coverband van Musequote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
No Mercy staat er nog in hoorquote:Op maandag 28 december 2020 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van When I Die is beter.
(Stond nog in 1999 in de Top 2000)
Je moet er een beetje doorheen prikken.quote:Op maandag 28 december 2020 21:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Van alle hatejerks in dit forum snap ik die op Racoon de minste.
Ik vind ze best leuk tbh
Sowieso het refrein is gelijkquote:Op maandag 28 december 2020 21:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wikipedia zegt:
[..]
Ik ken Pastime Paradise niet maar klinkt als een halve cover
Kut, weer een paar seconden te laatquote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[..]
Een Muse-coverband.
Dat mag.quote:
Als je Dylan/Hendrix plagieert lijkt het nog ergens op jaquote:
en Blofquote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet er een beetje doorheen prikken.
Het haten is meer een gimmick.
Behalve Coldplay natuurlijk
Maar When I Die niet.quote:
En dan op het podium gaan staan maar alle apparatuur uitzetten?quote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ach in Amsterdam hebben we alleen ratten.quote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Helpt zo je elektriciteitskabels naar zn grootje
je hoeft ook nog niet dood hoorquote:
Dan spelen ze 4:33.quote:Op maandag 28 december 2020 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan op het podium gaan staan maar alle apparatuur uitzetten?
Het klinkt waarschijnlijk nergens naar.quote:Op maandag 28 december 2020 21:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klinkt als een heel slechte coverband van Muse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |