Ik dacht dat ie Al genoemd zou zijnquote:
jij let niet goed op hoorquote:
Ik ken alleen nog I'll C U when I get there van hem.quote:Op maandag 28 december 2020 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft deze man ooit andere liedjes gemaakt?
Dan moet ik naar de Beatlesquote:Op maandag 28 december 2020 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
mijn #1 plaat in de wereld op mijn geboortedatum
Oke ik ben overtuigdquote:Op maandag 28 december 2020 21:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
As I walk through the valley etc etc
Bij mij issie nog altijd niet binnengekomen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb het altijd vreemd gevonden dat het zo lang duurde voordat deze binnenkwam.
Fantastic Voyage ken ik nog.quote:Op maandag 28 december 2020 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft deze man ooit andere liedjes gemaakt?
quote:Op maandag 28 december 2020 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik lees trouwens net dat dit weer half gecoverd is van Stevie Wonder, dat wist ik niet
Nee, echt naar locatie. Ik bezorg post, dus thuiswerken gaat een beetje lastigquote:Op maandag 28 december 2020 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thuis werken? Of moet je echt naar locatie?
Hoe koffer je iets half.quote:Op maandag 28 december 2020 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik lees trouwens net dat dit weer half gecoverd is van Stevie Wonder, dat wist ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |