quote:Op maandag 28 december 2020 21:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ging dan vaak mn ouders/andere oudere familie leden bestoken met song titels dan moesten hun de artiest erbij raden
Ach dat was ook bij de halve finale van Idols.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Bijlmerramp was volgens mij de grootste maatschappelijke ramp die ik bewust meemaakte.
Of nee wacht, Marco Borsato die de Soundmixshow won en de PTT lag lam.
De PTT lag 2 jaar eerder lamquote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Bijlmerramp was volgens mij de grootste maatschappelijke ramp die ik bewust meemaakte.
Toen won iemand die Denver nadeed. Niet Marco...quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Jouw zus kent haar prioriteitenquote:Op maandag 28 december 2020 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vuurwerkramp is het tweede wat mij bijstaat.
Mijn zus was boos dat ze naar de BBC moest zappen. Cee en Fred vinden mijn zus nu leuk.
Ja bij mij is het inderdaad ook zoiets. Overlijden van mijn oma toen ik 9 was. Ze was gecremeerd, en ik wist niet wat dat precies inhield. Dus als snuggere 9 jarige vroeg ik me af: Hebben ze oma nou in dat kleine potje gedrukt?quote:Op maandag 28 december 2020 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat herinner ik me echt niet. De enige gebeurtenis die ik me uit mijn jeugd kan herinneren is het overlijden van mijn opa toen ik 11 jaar was.
Nee.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
Elk uur Bruce is toch wel een beetje vervelend aan het worden.
Omdat er meer mensen op hebben gestemd.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is dit nummer 400 plaatsen gestegen?
Dat viel wel mee. Alleen ieder ochtend naar de regionale omroep luisteren of je naar school moest of nietquote:
Wow! Jemigquote:Op maandag 28 december 2020 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
De vuurwerkramp staat me uiteraard wel goed bij. Ik woonde toen in de betreffende wijk en mocht bijna een week het huis niet in. We hadden voor bijna 100.000 gulden schade.
Oh nou dat dan, Jacques d’Ancona haatte hem, noemde hem kikker. Sympathiestemmen waren ook van die tijd.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen won iemand die Denver nadeed. Niet Marco...
De titel geeft het al een beetje weg.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik was met mijn toenmalige vriend (3 weken later echtgenoot) bij een winkelcentrum in de buurt en trilde ook alles. Wij zijn toen snel naar huis gereden en dachten dat er iets met de Grolsch was.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Ik woonde in die tijd ook nog in Enschede, in het centrum. Was aan het werk in de supermarkt in Irene Promenade. Zaten in de kantine toen het gebeurde, ramen sprongen, plafondplaten op ons hoofd, wat een chaos was dat zeg. Dachten eerst een gaslek en ontploffing in winkel zelf, terwijl het toch iets van 2km verder op was.
Het is nooit meer zo druk geworden. De jaren ervoor was het bizar druk. Ons huis lag op een kwartiertje lopen, maar iedereen parkeerde overal, ook bij ons voor.quote:Op maandag 28 december 2020 21:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Leve de Westfriese Flora!
ja wat denk je, er zit rising in de titel.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geestig.quote:Op maandag 28 december 2020 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De titel geeft het al een beetje weg.
Het doet zijn naam eer aan.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vind meneerHJM daarvan?quote:Op maandag 28 december 2020 21:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ik raak geen cock meer aan.
quote:Op maandag 28 december 2020 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
hier had Stargazer van Rainbow kunnen staan.
I see a rainbow risiiiiiiiingquote:Op maandag 28 december 2020 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken alleen de beelden maar dat kan je denk ik met geen woorden beschrijven.quote:Op maandag 28 december 2020 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik was met mijn toenmalige vriend (3 weken later echtgenoot) bij een winkelcentrum in de buurt en trilde ook alles. Wij zijn toen snel naar huis gereden en dachten dat er iets met de Grolsch was.
Die heeft schijnbaar nog nooit van Frank Boeijen gehoord.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
De vuurwerkramp staat me uiteraard wel goed bij. Ik woonde toen in de betreffende wijk en mocht bijna een week het huis niet in. We hadden voor bijna 100.000 gulden schade.
quote:Op maandag 28 december 2020 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als volgend jaar 20 jaar 9/11 is en er daar weer 100 miljoen terugblikken op komen zal dit (en Overcome) wel stijgen
Aah, een ex-stemplaat. Volgend jaar maar weer op de lijst.quote:Op maandag 28 december 2020 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Komen we ook wel weer overheen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als volgend jaar 20 jaar 9/11 is en er daar weer 100 miljoen terugblikken op komen zal dit (en Overcome) wel stijgen
Die beelden heb ik recent nog eens teruggekeken want als kind herinner je je zoiets toch niet zo goed, zag er heftig uitquote:Op maandag 28 december 2020 21:41 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik ken alleen de beelden maar dat kan je denk ik met geen woorden beschrijven.
Wowquote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Ik woonde in die tijd ook nog in Enschede, in het centrum. Was aan het werk in de supermarkt in Irene Promenade. Zaten in de kantine toen het gebeurde, ramen sprongen, plafondplaten op ons hoofd, wat een chaos was dat zeg. Dachten eerst een gaslek en ontploffing in winkel zelf, terwijl het toch iets van 2km verder op was.
quote:Op maandag 28 december 2020 21:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die heeft schijnbaar nog nooit van Frank Boeijen gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |