quote:Op maandag 28 december 2020 21:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ging dan vaak mn ouders/andere oudere familie leden bestoken met song titels dan moesten hun de artiest erbij raden
Ach dat was ook bij de halve finale van Idols.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Bijlmerramp was volgens mij de grootste maatschappelijke ramp die ik bewust meemaakte.
Of nee wacht, Marco Borsato die de Soundmixshow won en de PTT lag lam.
De PTT lag 2 jaar eerder lamquote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Bijlmerramp was volgens mij de grootste maatschappelijke ramp die ik bewust meemaakte.
Toen won iemand die Denver nadeed. Niet Marco...quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Jouw zus kent haar prioriteitenquote:Op maandag 28 december 2020 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vuurwerkramp is het tweede wat mij bijstaat.
Mijn zus was boos dat ze naar de BBC moest zappen. Cee en Fred vinden mijn zus nu leuk.
Ja bij mij is het inderdaad ook zoiets. Overlijden van mijn oma toen ik 9 was. Ze was gecremeerd, en ik wist niet wat dat precies inhield. Dus als snuggere 9 jarige vroeg ik me af: Hebben ze oma nou in dat kleine potje gedrukt?quote:Op maandag 28 december 2020 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat herinner ik me echt niet. De enige gebeurtenis die ik me uit mijn jeugd kan herinneren is het overlijden van mijn opa toen ik 11 jaar was.
Nee.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
Elk uur Bruce is toch wel een beetje vervelend aan het worden.
Omdat er meer mensen op hebben gestemd.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is dit nummer 400 plaatsen gestegen?
Dat viel wel mee. Alleen ieder ochtend naar de regionale omroep luisteren of je naar school moest of nietquote:
Wow! Jemigquote:Op maandag 28 december 2020 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
De vuurwerkramp staat me uiteraard wel goed bij. Ik woonde toen in de betreffende wijk en mocht bijna een week het huis niet in. We hadden voor bijna 100.000 gulden schade.
Oh nou dat dan, Jacques d’Ancona haatte hem, noemde hem kikker. Sympathiestemmen waren ook van die tijd.quote:Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen won iemand die Denver nadeed. Niet Marco...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |