Zet toch liever gewoon Elder op.quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Blijft een lekker nummertje dit, ookal stelt het niet heel veel voor
quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef Gretzl het volgende:
Amy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
OH THE WIND WHISTLES DOWN
THE COLD DARK STREET TONIGHT
AND THE PEOPLE THEY WERE DANCING
TO THE MUSIC VIBE
AND THE BOYS CHASE THE GIRLS, WITH CURLS IN THEIR HAIR
WHILE THE SHOCKED TOO MANY SIT WAY OVER THERE
AND THE SONGS GET LOUDER EACH ONE BETTER THAN BEFORE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zij haar of omgekeerd?quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heeft mijn moeder nog een keer live gezien.
Ik zou alsnog Innuendo stemmen.quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, veel Queen-stemmers, gaan dan voor Bohemian Rhapsody ipv een obscuurder plaatje.
schotse vrouwenquote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
Zij heeft zo'n schattig accent als ze praat![]()
Top Gearquote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Ik ga wel dozen inpakken hoor het wel wanneer dit nummer over is
Haha nicequote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
Het is idd niet echt iets wat ik zelf op zou zetten, maar vind het altijd wel prima om te horenquote:Op maandag 28 december 2020 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zet toch liever gewoon Elder op.
Misschien allebeiquote:
Almost Cut My Hair.quote:
Nou gewoon hier thuis denk ikquote:
Het is maar net waar ze het accent op leggen.quote:Op maandag 28 december 2020 20:55 schreef Berkery het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig om te horen wanneer Schotten zingen ze beter verstaanbaar zijn dan wanneer ze praten
Ik niet bij jou thuis hoorquote:
Sowieso vrouwen met kort haarquote:Op maandag 28 december 2020 20:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik weer kortpittig
Verdoriequote:Op maandag 28 december 2020 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik niet bij jou thuis hoor
Gewoon in mijn eigen bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 28 december 2020 20:56 schreef essnhills het volgende:
VraagjeNee ExcorsistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
VraagjeNee ExorcistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Was je bijna zo smoothquote:
Mwah ligt eraan..quote:Op maandag 28 december 2020 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen met kort haar
VraagjejaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Goeie vriend van mij uit dezelfde stad als Amy is verrassend goed verstaanbaar. Het is pas als hij dronken is dat het wat lastiger wordt. Maar ik weet niet of dat aan hem of mij ligt danquote:Op maandag 28 december 2020 20:55 schreef Berkery het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig om te horen wanneer Schotten zingen ze beter verstaanbaar zijn dan wanneer ze praten
Fuck, te laat.quote:
VraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Verdommequote:
Stuart Adamson (RIP;( ) was daar een mooi voorbeeld vanquote:Op maandag 28 december 2020 20:55 schreef Berkery het volgende:
VraagjeJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
VraagjeJa, en een stemplaat van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |