Dan heb je alsnog Danny Vera op 1quote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef cafca het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe de lijst eruit zou zien als je maximaal 3 nummers van één artiest zou mogen kiezen. Volgens mij wordt het daar een stuk leuker van
Ik vind dit een heerlijk nummertje voor een zomerse dag waarbij je net, onder het genot van een biertje, de bbq aan het opstoken bentquote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vind er ook weinig aan, maar er blijft toch enthousiast op gestemd worden elk jaar.
Maar Beatles zouden t een stuk beter doenquote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog Danny Vera op 1
Langharig tuig.quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mooi opgerot met die werklozen
ZIE-DENDquote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou mooi opgerot met die werklozen
Mwah, veel Queen-stemmers, gaan dan voor Bohemian Rhapsody ipv een obscuurder plaatje.quote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog Danny Vera op 1
quote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dit een heerlijk nummertje voor een zomerse dag waarbij je net, onder het genot van een biertje, de bbq aan het oproken bent
Wel een mooi beeldquote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dit een heerlijk nummertje voor een zomerse dag waarbij je net, onder het genot van een biertje, de bbq aan het opstoken bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |