Ik ook. Twee secondenquote:Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kan heel goed uit de maat klappen
quote:Op maandag 28 december 2020 18:21 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twisterfries met krokante kipschnitzel en komkommer. Peaceman heeft al eten gehad van mijn moeder.
laat het nou net zo zijn dat bij letterlijk elk nummer moeten meeklappenquote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederlanders zijn inderdaad niet bepaald wereldkampioen synchroon klappen
Nee maar echt!quote:Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef MTheBassman het volgende:
Toch wel een fenomenale voetballer man. Had laatst een compilatie van hem opgezocht. Echt bizar.
Als het Olympisch zou zijn zouden we ons niet kwalificeren voor deelname aan een OKTquote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederlanders zijn inderdaad niet bepaald wereldkampioen synchroon klappen
Het is de life versiequote:
We zijn wel wereldkampion meeklappen jaquote:Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
laat het nou net zo zijn dat bij letterlijk elk nummer moeten meeklappen
Twisterfries met de drie K's derhalve.quote:Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
Twisterfries met krokante kipschnitzel en komkommer.
Racistquote:Op maandag 28 december 2020 18:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Twisterfries met de drie K's derhalve.
Dan moet je het gewoon twisterfries met K3 noemenquote:
Eigenlijk twee K's. Krokant is niet iets apart maar zegt iets over de kipschnitzel.quote:Op maandag 28 december 2020 18:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Twisterfries met de drie K's derhalve.
Iddquote:Op maandag 28 december 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon twisterfries met K3 noemen
Hij kon wel een beetje voetballen.quote:Op maandag 28 december 2020 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Maradonna was net voor mijn tijd. Geboren in 1981 en ik heb alleen de slechte dikke junkie Maradonna gezien.
WK 94 genotquote:Op maandag 28 december 2020 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Maradonna was net voor mijn tijd. Geboren in 1981 en ik heb alleen de slechte dikke junkie Maradonna gezien.
Mijn generatie had helemaal niet zo'n voetbalheld, dat kwam pas weer met Messi en Ronaldo.
Ik ook pas de laatste paar jaar, en ik ben nu 30quote:Op maandag 28 december 2020 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
Bowie leerde ik ook pas achter in de twintig waarderen. Daarvoor helemaal geen oor voor zijn veelzijdigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |