Ik heb slecht nieuws over je zoon...quote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef Kanaroe het volgende:
Weetje: mijn 19-jarige zoon zet de radio hard bij YES, en gaat naar zijn kamer bij RHCP
quote:Op maandag 28 december 2020 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik denk het ook nietquote:Op maandag 28 december 2020 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Dit heeft vast niets met Maradonna te maken.
Fijn om te horen, ga zo doorquote:Op maandag 28 december 2020 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb al een jaar geen psychiater meer gezien. Woon nog wel begeleid via de GGZ hoor.(Was ook al ten tijde van die opname die in 2012 was... )
Kunt er ook meteen 2 doenquote:Op maandag 28 december 2020 18:31 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik ga ff een balletje hooghouden
Ach jeequote:Op maandag 28 december 2020 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws over je zoon...
Bij nader inzien ben ik toch voor whatever nummer we net aan het afkraken warenquote:
En Just The Two Of Us in de lijst.quote:Op maandag 28 december 2020 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
We moeten tot 2000 terug toen ie ook op deze plek stond
Dat klinkt goed!quote:Op maandag 28 december 2020 18:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Had nog eens een verhaal bedacht waarin een Viking-karakter zat die ik Leif Isleif noemde
Had natuurlijk 10 moeten zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 18:32 schreef peaceman het volgende:
leuk dat het er in staat. alleen hebben ze zich vergist in de plek. Foute formule in excel?
Zitten n paar josti's bijquote:Op maandag 28 december 2020 18:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch knap hoe drie mensen die bij elkaar zijn allemaal verschillende beat aan het klappen waren.
Onderschat nooit het ritmegevoel van witte mensenquote:Op maandag 28 december 2020 18:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch knap hoe drie mensen die bij elkaar zijn allemaal verschillende beat aan het klappen waren.
Viel mij ook al op jaquote:Op maandag 28 december 2020 18:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nederlanders zijn inderdaad niet bepaald wereldkampioen synchroon klappenquote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Onderschat nooit het ritmegevoel van witte mensen
ik kan heel goed uit de maat klappenquote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Onderschat nooit het ritmegevoel van witte mensen
Twisterfries met krokante kipschnitzel en komkommer. Peaceman heeft al eten gehad van mijn moeder.quote:
Was het een Top 2 toen?quote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En Just The Two Of Us in de lijst.
Je bent zelf een kutnummerquote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind dit echt een kutnummer trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |