En Just The Two Of Us in de lijst.quote:Op maandag 28 december 2020 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
We moeten tot 2000 terug toen ie ook op deze plek stond
Dat klinkt goed!quote:Op maandag 28 december 2020 18:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Had nog eens een verhaal bedacht waarin een Viking-karakter zat die ik Leif Isleif noemde
Had natuurlijk 10 moeten zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 18:32 schreef peaceman het volgende:
leuk dat het er in staat. alleen hebben ze zich vergist in de plek. Foute formule in excel?
Zitten n paar josti's bijquote:Op maandag 28 december 2020 18:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch knap hoe drie mensen die bij elkaar zijn allemaal verschillende beat aan het klappen waren.
Onderschat nooit het ritmegevoel van witte mensenquote:Op maandag 28 december 2020 18:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch knap hoe drie mensen die bij elkaar zijn allemaal verschillende beat aan het klappen waren.
Viel mij ook al op jaquote:Op maandag 28 december 2020 18:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nederlanders zijn inderdaad niet bepaald wereldkampioen synchroon klappenquote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Onderschat nooit het ritmegevoel van witte mensen
ik kan heel goed uit de maat klappenquote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Onderschat nooit het ritmegevoel van witte mensen
Twisterfries met krokante kipschnitzel en komkommer. Peaceman heeft al eten gehad van mijn moeder.quote:
Was het een Top 2 toen?quote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En Just The Two Of Us in de lijst.
Je bent zelf een kutnummerquote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind dit echt een kutnummer trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |