Wat ga je eten?quote:
Zuipen, slikken, spuiten, het maakt jou niks uit...quote:Op maandag 28 december 2020 18:24 schreef MTheBassman het volgende:
brb even een pil slikken en hard gaan.
Zeker.. al komen de nineties er matigjes vanaf toch, vind ikquote:Op maandag 28 december 2020 18:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel echt heel fijn dat ook hier ruimte voor is tegenwoordig
Deze stond ooit met een verschil van 1 verkochte single op 1 in de Mega Top 100. Volgens mij voor Nena&Kim Wilde.quote:
nou nou het was maar een grapje, ik slik niet meer hoorquote:Op maandag 28 december 2020 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zuipen, slikken, spuiten, het maakt jou niks uit...
quote:Op maandag 28 december 2020 18:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze stond ooit met een verschil van 1 verkochte single op 1 in de Mega Top 100. Volgens mij voor Nena&Kim Wilde.
Goed gedaan dus
Alleen nog roken swa, je weet zellufquote:Op maandag 28 december 2020 18:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou nou het was maar een grapje, ik slik niet meer hoor
Na 5 minuten al hier.quote:Op maandag 28 december 2020 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier een hele dag naar luisteren en ik kan zo naar de PAAZ
Smakelijkquote:
Dit is geen nineties. En er staan best wat nineties in de lijst, maar slechts beperkt van dit type.quote:Op maandag 28 december 2020 18:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker.. al komen de nineties er matigjes vanaf toch, vind ik
Die waren er vannacht iig welquote:Op maandag 28 december 2020 18:26 schreef PippenScottie het volgende:
Zoeken naar zoomers met een sok om hun piem0l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |