Ik zag een aantal afkeuringen voorbij komen, maar goed we kunnen niet allemaal goede smaak hebbenquote:Op maandag 28 december 2020 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niemand kan het daarmee oneens zijn
Best een aardig album.quote:Op maandag 28 december 2020 18:19 schreef MTheBassman het volgende:
dit is toch wel de meest overgewaardeerde plaat van Yes. Wel leuk, maar iets te simpel.
#ZIEDENDquote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef houdjemond het volgende:
Deze is toch zo herkenbaar.. Vies laag.
Ik vond hem eerder wat overrated eigenlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat dit voor een jaren 80 klassieker in het rock/disco/whatever genre echt heel laag staat. Veel van dit type platen zakken veel minder hard als deze.
In de Top 2000 duren de nummers sowieso al geen 18 minuten.quote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef PippenScottie het volgende:
Dit liedje duurt iets van 18 minuten te kort en er zitten te weinig ritme- en toonwissels in.
Dit is niet YES.
Hoe dom kan je zijnquote:Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ooit van een verstokt roker gehoord, dat haar shag op was. Ze had alleen nog maar oxazepam liggen. Die heeft ze fijn gemaald en als shag gerold in haar filter en opgerookt. Ze kan het gelukkig nog navertellen, maar het was niet voor herhaling vatbaar.![]()
![]()
![]()
100% mee eensquote:Op maandag 28 december 2020 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd tussen 2013, 2014 en 2015, maar dat was wel peak. Daarvoor iets te veel SkyRadio rommel, daarna teveel klassiekers kwijt aan 'vierde liedje van artiest x', 'achtentwintigste liedje van queen' en 'zomerhit van 2017'
Ik persoonlijk ook, maar het is wel een heel bekende en veelgedraaide plaat in dit genre.quote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond hem eerder wat overrated eigenlijk.
Wist je ook dit al van EliZe?quote:Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lees soms wat wikidingen:
Vandaag heb ik geleerd dat Eva Simons in Raffish zat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Uiteraard voor 2009 (pre SkyRadio rommel tijdperk) teveel missende klassiekers van licht alternatieve artiesten (en dan niet alleen Radiohead, maar er misten ook gewoon wat platen van Prince en Bruce die er gewoon wel in horen)quote:
Zo uit mijn hoofd gok ik Flash FMquote:
Weetje 1 en 3 wel, met wie ze geneukt heeft wist ik niet.quote:Op maandag 28 december 2020 18:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wist je ook dit al van EliZe?![]()
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |