quote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef Kanaroe het volgende:
Weetje: mijn 19-jarige zoon zet de radio hard bij YES, en gaat naar zijn kamer bij RHCP
Ja, een man moet af en toe een fapje doen tochquote:Op maandag 28 december 2020 18:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Inmiddels spuit je alleen nog
/carequote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat Tiësto drie dagen jonger is dan Dave Grohl?
Goed opgevoed wel dan.quote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef Kanaroe het volgende:
Weetje: mijn 19-jarige zoon zet de radio hard bij YES, en gaat naar zijn kamer bij RHCP
Ziet er niet meer uit tegenwoordig die man.quote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat Tiësto drie dagen jonger is dan Dave Grohl?
Ik ook (tweedehands zeg maar) en dat was precies genoeg.quote:Op maandag 28 december 2020 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook misschien wel hoor. Die PAAZ ervaring heb ik overigens al. Dus liever niet meer...
Om een sok te halen?quote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef Kanaroe het volgende:
Creatief.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind Otherside ineens een heel leuk nummer. Eens luisteren hoe dat gaat,
Ja, de zorg heeft het zwaar momenteel.quote:
Ik las snel en het leek net alsof er I care stond maar dan schuingedruktquote:
Ik vind Otherside wel leuk, maar dan dankzij een cover, maar die zal ik hier niet plaatsen.quote:Op maandag 28 december 2020 18:28 schreef skysherrif het volgende:
RHCP niet zoveel mee. Otherside heeft wel een enorm lekker intro, maar na Lyon - Ajax toch een trauma aan, waar dat nummer hun goaltune is
Nou, ik fuck niet zomaar dansend de kamer rond anders.quote:
Ja hoor. Ik heb al een jaar geen psychiater meer gezien. Woon nog wel begeleid via de GGZ hoor.(Was ook al ten tijde van die opname die in 2012 was... )quote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ook (tweedehands zeg maar) en dat was precies genoeg.
You okay inmiddels?
Was dan ook Tiësto voor nodig...quote:Op maandag 28 december 2020 18:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, ik fuck niet zomaar dansend de kamer rond anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |