Ik ook. Twee secondenquote:Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kan heel goed uit de maat klappen
quote:Op maandag 28 december 2020 18:21 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twisterfries met krokante kipschnitzel en komkommer. Peaceman heeft al eten gehad van mijn moeder.
laat het nou net zo zijn dat bij letterlijk elk nummer moeten meeklappenquote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederlanders zijn inderdaad niet bepaald wereldkampioen synchroon klappen
Nee maar echt!quote:Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef MTheBassman het volgende:
Toch wel een fenomenale voetballer man. Had laatst een compilatie van hem opgezocht. Echt bizar.
Als het Olympisch zou zijn zouden we ons niet kwalificeren voor deelname aan een OKTquote:Op maandag 28 december 2020 18:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nederlanders zijn inderdaad niet bepaald wereldkampioen synchroon klappen
Het is de life versiequote:
We zijn wel wereldkampion meeklappen jaquote:Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
laat het nou net zo zijn dat bij letterlijk elk nummer moeten meeklappen
Twisterfries met de drie K's derhalve.quote:Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
Twisterfries met krokante kipschnitzel en komkommer.
Racistquote:Op maandag 28 december 2020 18:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Twisterfries met de drie K's derhalve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |