En dat nummer heeft gewoon op een cd gestaan de mooiste liefdesduetten, wat thuis bij mijn ouders in de cdkast stondquote:
Love At First Sight is haar beste volgens de Mex2000quote:Op maandag 28 december 2020 18:10 schreef Gretzl het volgende:
Ook belachelijk dat Kylie er alleen met deze in staat en niet met bijvoorbeeld Can't Get You Out of My Head
die is echt genot ja, die clip ookquote:Op maandag 28 december 2020 18:10 schreef Gretzl het volgende:
Ook belachelijk dat Kylie er alleen met deze in staat en niet met bijvoorbeeld Can't Get You Out of My Head
Die hoort er eigenlijk wel in ja.quote:Op maandag 28 december 2020 18:10 schreef Gretzl het volgende:
Ja, je zou toch denken dat ze met wel meer nummers er in zou staan...quote:Op maandag 28 december 2020 18:10 schreef Gretzl het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb wel gekeken, was nu voorbereid
Dat ben ik dan wel weer met je eens.quote:Op maandag 28 december 2020 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Love At First Sight is haar beste volgens de Mex2000
Ik verwacht ook die met dat smakelijke broodjequote:
quote:
En de wereld zijn moeder.quote:Op maandag 28 december 2020 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
Hij disst heel de fucking wereld.
Erg herkenbaar dit jaquote:Op maandag 28 december 2020 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Altijd als ik Formule 1 met engels commentaar kijk en ze halen buiten om in moet ik aan dit nummer denken.
Ze schreeuwen dan altjid ROUND THE OUTSIDE.
En ja dan komen die twee trailerpark girls er weer aan hoor.
quote:Op maandag 28 december 2020 18:12 schreef DW457 het volgende:
Ben blij dat ik er weer ben...voelde toch wat leeg zonder mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |