Dan heb je nog een kansquote:Op maandag 28 december 2020 18:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben kraslot "gewonnen" met kraslot.
quote:Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Thanks voor de spoiler inclusief waarschuwingSPOILER: Pas op, lijk!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Pakt steen die makkelijk in hand pastquote:Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond zoekt een jurk en de plaatselijke sloot even op
Hahahaquote:Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond zoekt een jurk en de plaatselijke sloot even op
Amsterdam rijnkanaal dan maar?quote:Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pakt steen die makkelijk in hand past
quote:Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kende deze oprecht niet
Sowieso ken ik Nick Cave eigenlijk amper, nooit echt in verdiept.
Jaquote:Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahahamag ik dan jouw Nick zijn
Godverquote:Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb je daarom je naam veranderd? Even een nieuwe start
Luister Murder Ballads en The Boatmans Call om mee te beginnenquote:Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 18:04 schreef PippenScottie het volgende:
Heerlijk man. Met mijn hand in mijn broek fokken en een pizza eten en top 2000 kijken genot
Na eerder vandaag hou ik met ieders ziel rekening.quote:Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thanks voor de spoiler inclusief waarschuwing
Geen idee. Heeft best op wat festivals gestaan waar ik ook was, maar dan stond er altijd iets anders tegenover wat ik liever wilde zien. Soms komt dat net zo uit...quote:
Dan heb je nog een hoop moois te ontdekken.quote:Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan moet ik echt altijd keihard snotterenquote:
Ik denk dat ik je zal gaan missen, soort van.quote:Op maandag 28 december 2020 18:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Amsterdam rijnkanaal dan maar?
Dat gevoel heb ik al sinds begin februariquote:Op maandag 28 december 2020 18:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik begin steeds meer het gevoel dat de RIVM niet helemaal doorheeft hoe een virus werkt.
Ik kan die man echt totaal niet serieus nemen. Hij kan niet eens twee volzinnen achter elkaar foutloos uitspreken. Met z'n boerenkoolhoofd.quote:Op maandag 28 december 2020 18:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Absoluut. Overigens lijkt Willem-Alexander me best sympathiek, ligt dus niet aan hem.
Falersquote:Op maandag 28 december 2020 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het RIVM denkt dat het de Britse mutatie, die lekker makkelijk verspreidt, hier niet gevaarlijk is omdat ie maar bij 11 mensen is vastgesteld
(lol)
Die clip is toch wel legendarischquote:Op maandag 28 december 2020 18:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt dit niet bepaald grijs gedraaid toch?
Moet zeggen dat ik na deze plaat nog niet meteen enthousiast ben.quote:Op maandag 28 december 2020 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan heb je nog een hoop moois te ontdekken.
Proberen we het volgend jaar nog een keerquote:Op maandag 28 december 2020 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je zal gaan missen, soort van.
En de pizza is nog niet op
Toch eens doenquote:Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgend jaar maar even een lans breken voor Push the Sky Away en de Jubilee Streetquote:Op maandag 28 december 2020 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft ronduit lachwekkond dat Nick Cave amper in de lijst te vinden is en uitgerekend met dit nummer wel.
Hij is totaal niet op zijn gemak met zijn statusquote:Op maandag 28 december 2020 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan die man echt totaal niet serieus nemen. Hij kan niet eens twee volzinnen achter elkaar foutloos uitspreken. Met z'n boerenkoolhoofd.
En dan die stem van mr Cave woaaahhh genot hoorquote:
Het gaat alleen van rode trui naar rode trui.quote:Op maandag 28 december 2020 18:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al sinds begin februari
[ afbeelding ]
Ja ik heb wel gekeken, was nu voorbereidquote:Op maandag 28 december 2020 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na eerder vandaag hou ik met ieders ziel rekening.
Maar heb je wel of niet gekeken?
Degenen die in de peaceman top 1000 staan zijn wel allemaal mooi.quote:Op maandag 28 december 2020 18:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik na deze plaat nog niet meteen enthousiast ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |