De cijfers dalen vandaag, joepiequote:Op maandag 28 december 2020 18:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet meten is niet weten,*steekt kop in zand*. Top 2000 tijd fuck COVID-19 even
We hebben kraslot "gewonnen" met kraslot.quote:Op maandag 28 december 2020 18:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb nog een lot die ik per dag doe.
Het zal er sowieso al wel een tijd zijn ja.quote:Op maandag 28 december 2020 18:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week nog een in Londen werkzame dokter zeggen dat de mutatie in oktober al in Nederland was.
Ja jouw bloeddruk is wel naar de vaantjes gegaan in COR volgens mijquote:Op maandag 28 december 2020 18:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet meten is niet weten,*steekt kop in zand*. Top 2000 tijd fuck COVID-19 even
Best wel jaquote:Op maandag 28 december 2020 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jouw bloeddruk is wel naar de vaantjes gegaan in COR volgens mij
Absoluut. Overigens lijkt Willem-Alexander me best sympathiek, ligt dus niet aan hem.quote:Op maandag 28 december 2020 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeer zeker. Achterhaald gedoe.
SPOILER: Pas op, lijk!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Heb je daarom je naam veranderd? Even een nieuwe startquote:Op maandag 28 december 2020 18:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Best wel ja![]()
booooooooooooh dit nummer is wel genot hoor
Qftquote:Op maandag 28 december 2020 18:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi![]()
Deze lijst kan sowieso wel wat meer Nick Cave gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |