Tja, het RIVM, ze hebben net geen...quote:Op maandag 28 december 2020 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het RIVM denkt dat het de Britse mutatie, die lekker makkelijk verspreidt, hier niet gevaarlijk is omdat ie maar bij 11 mensen is vastgesteld
(lol)
Zeker, hier betaal ik graag belasting voorquote:Op maandag 28 december 2020 18:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Elke belastingcent wel waard dit
Dat zeg ik...quote:Op maandag 28 december 2020 18:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat nummer wat nu blijkbaar op 1 staat is echt fucking kut, holy shit
ik begin steeds meer het gevoel dat de RIVM niet helemaal doorheeft hoe een virus werkt.quote:Op maandag 28 december 2020 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het RIVM denkt dat het de Britse mutatie, die lekker makkelijk verspreidt, hier niet gevaarlijk is omdat ie maar bij 11 mensen is vastgesteld
(lol)
Gammaquote:
Famous last words.quote:Op maandag 28 december 2020 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
(lol)
Ik hoorde vorige week nog een in Londen werkzame dokter zeggen dat de mutatie in oktober al in Nederland wasquote:Op maandag 28 december 2020 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tja, het RIVM, ze hebben net geen...
Sommigen denken dat dat nummer van Pink Floyd is,quote:
Verdubbel het kijk en luister geld maar wmbquote:Op maandag 28 december 2020 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker, hier betaal ik graag belasting voor
Ik heb nog een lot die ik per dag doe.quote:Op maandag 28 december 2020 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moeten nog een paar dagen krassen hier.
Straks tijdens het nummer mag het nog een keer hoorquote:Op maandag 28 december 2020 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommigen denken dat dat nummer van Pink Floyd is,![]()
![]()
Maar dat heb ik deze t2000 al verteld....
quote:Op maandag 28 december 2020 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga even helpen in de keuken
Ben blij dat ik sinds kort weer thuis mag werken bij de gratie gods van mijn baas, zodat het niet iedere dag door mn strot geforceerd wordt door die kut radioquote:
Niet meten is niet weten,*steekt kop in zand*. Top 2000 tijd fuck COVID-19 evenquote:Op maandag 28 december 2020 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
(lol)
Dat idee had ik in maart al.quote:Op maandag 28 december 2020 18:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik begin steeds meer het gevoel dat de RIVM niet helemaal doorheeft hoe een virus werkt.
Zeer zeker. Achterhaald gedoe.quote:Op maandag 28 december 2020 18:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij ook voor de afschaffing van die poppenkast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |