Het kan lang duren voor je in de 'waxhtruimte komt'. Er kunnen maar een paar honderd mensen in zo'n zoom call.quote:Op maandag 28 december 2020 17:55 schreef het_fokschaap het volgende:
M'n dochter heeft zoom geïnstalleerd, want ze wil dat café in. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je aan de beurt bent ?
Ha! Ik ken er gewoon 2 van jouquote:Op maandag 28 december 2020 17:56 schreef MTheBassman het volgende:
883 Where The Wild Roses Grow Nick Cave & Kylie Minogue
882 Without Me Eminem
881 Unchain My Heart Joe Cocker![]()
880 Owner Of A Lonely Heart Yes
879 Traffic Tiësto![]()
![]()
878 Give It Away Red Hot Chili Peppers![]()
877 Live Is Life Opus
876 Sound And Vision David Bowie
875 Con Te Partiro Andrea Bocelli
874 Miracle Ilse DeLange
873 Good Riddance (Time Of.... Green Day
872 Breakfast In America Supertramp
871 Help! The Beatles
870 Moonlight Shadow Mike Oldfield & Maggie Reilly
prima uurtje straks.
Take a look at my GIrlfriend, She's the only one I gotquote:Op maandag 28 december 2020 17:57 schreef essnhills het volgende:
872 Supertramp Breakfast In America 1979
Als je meneerHJM bent in badjas om half 4 en je wilt "even kijken of het werkt" direct.quote:Op maandag 28 december 2020 17:55 schreef het_fokschaap het volgende:
M'n dochter heeft zoom geïnstalleerd, want ze wil dat café in. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je aan de beurt bent ?
Nou, nee. Als dit nummer in de lijst staat horen er ook nog een aantal andere nummers in.quote:Op maandag 28 december 2020 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch gewoon logisch met welke 2 nummers Cave in de lijst te vinden is? ZIjn zijn twee bekendste.
Ohhhhhhh diequote:Op maandag 28 december 2020 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Take a look at my GIrlfriend, She's the only one I got
quote:Op maandag 28 december 2020 17:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je meneerHJM bent in badjas om half 4 en je wilt "even kijken of het werkt" direct.
Als je erop gaat zitten wachten zoals zijn verstandige wederhelft; een dag of 4.
Inmiddels wel, vroegâh heeft Tijsie best leuke dingen gedaan...quote:Op maandag 28 december 2020 17:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als net-niet Bredanaar wil ik even kwijt dat Tiesto kut is
[..]
Als je meneerHJM bent in badjas om half 4 en je wilt "even kijken of het werkt" direct.
Als je erop gaat zitten wachten zoals zijn verstandige wederhelft; een dag of 4.
Red right hand is toch van peaky blinders? Die zou gezien populariteit van serie wel logisch zijnquote:Op maandag 28 december 2020 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
Er is totaal geen lijn in wat het derde Nick Cave nummer in de lijst zou moeten zijn.
Ik heb Mercy Seat wel eens geprobeerd. En Red Right Hand, maar er is veel te veel keus.
[..]
5 jaar geleden heeft dat ene Zeeuwse bandje - dat vrijwel alles hertaalt naar het Nederlands - dus ook Het Lichtje onderwerpen aan de schrijfkunsten van Peter Slager. Het resultaat is als volgtquote:Op maandag 28 december 2020 17:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zingt Frank Boeijen bij The Smiths dan?
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:00 zei Pascal Jakobsen het volgende: "Morrissey, wie kent hem? Zijn jullie dan - nou ik wou zeggen - zijn jullie liefhebbers. Want als je het kent ben je waarschijnlijk al een liefhebber. Het is een beetje obscure muziek die vooral heel veel muzikanten prachtig vinden. Enne dat zit zo'n beetje net op de 'ken je t wel, ken je t nie-rand'. Ehm dit is een van zijn favorieten, een van Peters favorieten. Vertaalt is het nu: 'Er Is Een Licht Dat Nooit Uit Zal Gaan'
Ik zie liever Nick Drake erbij in de lijst.quote:Op maandag 28 december 2020 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
Er is totaal geen lijn in wat het derde Nick Cave nummer in de lijst zou moeten zijn.
Ik heb Mercy Seat wel eens geprobeerd. En Red Right Hand, maar er is veel te veel keus.
Dat nummer wat nu blijkbaar op 1 staat is echt fucking kut, holy shitquote:Op maandag 28 december 2020 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels wel, vroegâh heeft Tijsie best leuke dingen gedaan...
Dat was ook mijn hoop. En het is ook gewoon een mooi nummerquote:Op maandag 28 december 2020 17:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Red right hand is toch van peaky blinders? Die zou gezien populariteit van serie wel logisch zijn
Goede aanpassing van de regelsquote:Op maandag 28 december 2020 17:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zeker, maar met aangepaste regels!
- Legendarisch = 2 shots
- Geweldig / Helden = 1 shot
Zal je zien dat die eikel 100x legendarisch zegt vandaag
Mizzundastood was een prima albumquote:Op maandag 28 december 2020 17:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik kan me een paar 'aanhoorbare' herinneren en een overdosis materiaal dat wmb nooit gemaakt had hoeven worden.
[/quote]quote:Op maandag 28 december 2020 18:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
5 jaar geleden heeft dat ene Zeeuwse bandje - dat vrijwel alles hertaalt naar het Nederlands - dus ook Het Lichtje onderwerpen aan de schrijfkunsten van Peter Slager. Het resultaat is als volgt![]()
[quote="Pascal Jakobsen"]Pascal Jakobsen: "Morrissey, wie kent hem? Zijn jullie dan - nou ik wou zeggen - zijn jullie liefhebbers. Want als je het kent ben je waarschijnlijk al een liefhebber. Het is een beetje obscure muziek die vooral heel veel muzikanten prachtig vinden. Enne dat zit zo'n beetje net op de 'ken je t wel, ken je t nie-rand'. Ehm dit is een van zijn favorieten, een van Peters favorieten. Vertaalt is het nu: 'Er Is Een Licht Dat Nooit Uit Zal Gaan'
Bløfquote:Op maandag 28 december 2020 18:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
5 jaar geleden heeft dat ene Zeeuwse bandje - dat vrijwel alles hertaalt naar het Nederlands - dus ook Het Lichtje onderwerpen aan de schrijfkunsten van Peter Slager. Het resultaat is als volgt![]()
[quote="Pascal Jakobsen"]Pascal Jakobsen: "Morrissey, wie kent hem? Zijn jullie dan - nou ik wou zeggen - zijn jullie liefhebbers. Want als je het kent ben je waarschijnlijk al een liefhebber. Het is een beetje obscure muziek die vooral heel veel muzikanten prachtig vinden. Enne dat zit zo'n beetje net op de 'ken je t wel, ken je t nie-rand'. Ehm dit is een van zijn favorieten, een van Peters favorieten. Vertaalt is het nu: 'Er Is Een Licht Dat Nooit Uit Zal Gaan'
Jubilee Street natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
Niet omroep Appelschaquote:Op maandag 28 december 2020 18:00 schreef essnhills het volgende:
Je kan goed horen dat dit professionele radio is
Elke belastingcent wel waard ditquote:Op maandag 28 december 2020 18:00 schreef essnhills het volgende:
Je kan goed horen dat dit professionele radio is
Moeten nog een paar dagen krassen hier.quote:Op maandag 28 december 2020 18:01 schreef peaceman het volgende:
Helaas mensen ik ben niet rijk geworden van mijn kraslot.
The trees, that whisper in the eveningquote:
Papa Won't Leave You Henry.quote:
Hebben ze Zoom?quote:Op maandag 28 december 2020 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen we Incentro niet gaan terugpesten?
Helaaschquote:Op maandag 28 december 2020 18:01 schreef peaceman het volgende:
Helaas mensen ik ben niet rijk geworden van mijn kraslot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |