Zo ken ik dit nummer ookquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog een keer Hitzone cd 2005 gekocht voor de DHT-versie.
Gelijk doorgestuurd aan Pascal Jacobsquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit klinkt als het begin van een heel slecht lied.
Ik voel me eerlijk gezegd nog steeds 16, maar ik ben 25.quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, is overrated
SO MUCH TO MENTIONquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Isorden het volgende:
AND THERE ARE VOICES THAT WANT TO BE HEEEAAAAAAARD
quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
Was het niet van plan.quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, is overrated
Broodje kaassouffle met pindasaus en uitjesquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef essnhills het volgende:
Ik hou helemaal niet van frikandellen.
Doe mij maar kroketten en kaassoufflés
Ik wil een broodje frikandelquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk vandaag een frikandellenvlaai gaan maken.
Ik had dit stil gehoudenquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
quote:LISTEN TO YOUR HEART (TAKE A LISTEN TO IT) WHEN HE'S CALLING FOR YOU
LISTEN TO YOUR HEART (TAKE A LISTEN TO IT) THERE'S NOTHING ELSE YOU CAN DO
I DON'T KNOW WHERE YOU'RE GOING AND I DON'T KNOW WHY
BUT LISTEN TO YOUR HEART BEFORE, OH
LISTEN TO YOUR HEART (TAKE A LISTEN TO IT) WHEN HE'S CALLING FOR YOU
LISTEN TO YOUR HEART (TAKE A LISTEN TO IT) THERE'S NOTHING ELSE YOU CAN DO
I DON'T KNOW WHERE YOU'RE GOING AND I DON'T KNOW WHY
BUT LISTEN TO YOUR HEART BEFORE
YOU TELL HIM GOODBYE
Van Live?quote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wist niet dat Alone van Heart al kwam.
Ja, dat is echt hetzelfde nummer inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
kaaskroketquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef essnhills het volgende:
Ik hou helemaal niet van frikandellen.
Doe mij maar kroketten en kaassoufflés
Die staat (gelukkig) nog wel een stukkie hogerquote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Met 3 frikandellen kun je een z leggenquote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wil een broodje frikandel
Oh, ik hou van frikandellen
Dus ik ga der een bestellen
ja? is dat lekker?quote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Broodje kaassouffle met pindasaus en uitjes![]()
Ohja, echt 2 druppels water iddquote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Maar dan met de beste vrouwelijke rockstem ooitquote:Op maandag 28 december 2020 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is echt hetzelfde nummer inderdaad.
29 en heb ook het idee dat ik nooit veel verder gekomen ben dan 20quote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik voel me eerlijk gezegd nog steeds 16, maar ik ben 25.
Tja, zal altijd een beetje in me blijven denk ik.
Toen ik vorige week empanada's aan het maken was vroeg me broertje of ik 'mislukte kaassoufflés' aan het maken wasquote:
Empanada'squote:Op maandag 28 december 2020 17:21 schreef essnhills het volgende:
T
[..]
Toen ik vorige week empanada's aan het maken was vroeg me broertje of ik 'mislukte kaassoufflés' aan het maken was
quote:Op maandag 28 december 2020 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met 3 frikandellen kun je een z leggen
Het is niet alsof ik dat niet ieder jaar hier vertel:quote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb om dat nummer nog Hitzone best of 2005 gekocht toen
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog een hitzone best of 2005 gekocht toendertijd omdat DHT - Listen to your heart erop stond.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
Stiekem ken ik Listen to your Heart van DHT feat. Edmée. Die heb ik nog op CD: Hitzone best of 2005
beetje beter opvoeden hequote:Op maandag 28 december 2020 17:21 schreef essnhills het volgende:
T
[..]
Toen ik vorige week empanada's aan het maken was vroeg me broertje of ik 'mislukte kaassoufflés' aan het maken was
Met Nena + Wilde Kim, Het Lichtje, De PoolAapjes en Listen to Your Heart wel 4 ultieme favorieten iddquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij hebt wel het uur van je leven, of niet
Me broertjequote:Op maandag 28 december 2020 17:21 schreef essnhills het volgende:
T
[..]
nog nooit gehoord dat iemand dat at. misschien maar eens proberenquote:
Bohhhhh die waren allemaal lekker joh, had 4 varianten gemaaktquote:
Dat mag. Is het ookquote:Op maandag 28 december 2020 17:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind dit een mooi nummer
Mag toch!
Zelfde voor mij, was echt verzot op die cover. Vooral de rustige pianoversiequote:Op maandag 28 december 2020 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik dat niet ieder jaar hier vertel:
[..]
[..]
[..]
Kan ze niks aan doen. Ze zegt ook patat.quote:
welke smaken?quote:Op maandag 28 december 2020 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bohhhhh die waren allemaal lekker joh, had 4 varianten gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |