Я просто съел замороженной пиццы >> Ik heb net gegeten een bevroren pizzaquote:
Wat een racistische UI heb jij.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
nieuw topic! zou deze volgaan voor ew afgelopen is?
stukken afbreken en naar binnen schuiven. wel goed kauwen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Я просто съел замороженной пиццы >> Ik heb net gegeten een bevroren pizza
Maar, maar, HOE!? Diepvriespizza, niet bevroren pizza
yup. mooi he?quote:
Zal toch wel lukken ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
13 decemberquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer is de laatste Ekstra Weekend?
lukt niet altijd hoorquote:
spoilerquote:
Live ook leuk!quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
gaan er trouwens nog mensen neuken vanavond? offe?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
gaan er trouwens nog mensen neuken vanavond? offe?
Ja, lekker!quote:
Ik moet eigenlijk vanaf eind september al stage lopen. Zit nog steeds thuis.quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk vanaf eind september al stage lopen. Zit nog steeds thuis.
dat lijkt me niet echt de bedoeling....toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk vanaf eind september al stage lopen. Zit nog steeds thuis.
Ik was vandaag voor het eerst in 5 dagen weer buitenquote:
.tkquote:
Komt goed, komt goed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat lijkt me niet echt de bedoeling....toch?
Die tekst ook, bomvol fouten. En tevens .tkquote:
Gaan we dan ook rellen?quote:
Ja joh, hele 3FM studio uit het raamquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja joh, hele 3FM studio uit het raam
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23210quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23228
Eerste keer dat dit nummer wordt gedraaid
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23210quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23228
Eerste keer dat dit nummer wordt gedraaid
Zie de PI mensen, zie de PIquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23210
dat wassie iddquote:
Welke deze keer?quote:
wagner sensazione speciale. nu heb ik geen pizza meer in de vriezerquote:
quote:
is ook lekker. wel beetje saaiquote:
Ff naar de C1000. Zijn ze in de aanbieding voor ¤1quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wagner sensazione speciale. nu heb ik geen pizza meer in de vriezer
Eerste keer sinds een jaar ofzo dat ik weer een diepvriespizza heb gegeten, meestal bestel ik gewoon bij de pizzeria.quote:
te ver lopen....hoewel..misschien kan het morgen wel. maar ik wil er niet teveel op voorraad hebben want anders moet ik die opvreten voor ik evt ga verhuizen....ow wacht.....ik kan er nog wel 10 inslaan! iedere dag pizzaquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ff naar de C1000. Zijn ze in de aanbieding voor ¤1
te duurquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerste keer sinds een jaar ofzo dat ik weer een diepvriespizza heb gegeten, meestal bestel ik gewoon bij de pizzeria.
Op mijn ouders kosten.quote:
dat dacht ik al ja. wacht maar tot je op eigen benen moet staan!quote:
nee, want Veenie heeft cd'tjes. dus dat zal wel niet. en ze maken een r.e.m.-woordgrap....quote:
en die ken ik dan weer niet. is dat heel erg?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
Stiekem ken ik Listen to your Heart van DHT feat. Edmée. Die heb ik nog op CD: Hitzone best of 2005
Nee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en die ken ik dan weer niet. is dat heel erg?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:41 schreef Qunix het volgende:
Zoute popcorn is vies. Zoet trouwens ook.
Nee man. Tof nummer.quote:
Dit dusquote:
Lekker mee aan het hupsen op je bureaustoel?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
en wat een heerlijk liedje. vond het meteen leuk![]()
nakende!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker mee aan het hupsen op je bureaustoel?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Qunix het volgende:
Nou daar ga ik dan. Een super duur cadeau voor mijzelf voor mijn verjaardag.
¤ 1.758,01
incl. BTW
Klaar voor verzending:
1-2 weken
Gratis bezorgd
cd van kylie minogue?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Qunix het volgende:
¤ 1.758,01
incl. BTW
Klaar voor verzending:
1-2 weken
Gratis bezorgd
iMac.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Qunix het volgende:
¤ 1.758,01
incl. BTW
Klaar voor verzending:
1-2 weken
Gratis bezorgd
rMBP. Nicequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:53 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe laptop. Zo'n te dure fruitige toestel.
Heb je hem al binnen dan?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:45 schreef Qunix het volgende:
¤ 1.758,01 incl. BTW
Hmm... Ik had meer verwacht. Dus de twijfel is nu minder. En retina!
Heb je lang over gedaan danquote:
Oja, natuurlijk. Toen zat ik in Griekenland.quote:
ik heb helegaar geen alcohol in huis!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
M'n bier is bijna op! Heb geeneens pils meer, alleen nog Brugse Zot, Brugse Zot Dubbel, Texels Skuumkoppe (2X) en liefmans fruitbier...
Voor vuurwerk toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef Qunix het volgende:
Leuk dat jullie dat vragen! Londen was heel tof! Voor mij eerste keer vliegen maar zit weer veilig achter mijn oude MBP uit 2008 thuis.
Eerste keer, toe maar. Ik zit op 14.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef Qunix het volgende:
Leuk dat jullie dat vragen! Londen was heel tof! Voor mij eerste keer vliegen maar zit weer veilig achter mijn oude MBP uit 2008 thuis.
Sushi.quote:
Meh.quote:
ik kom niet spontaan klaar dus wat mij betreft mag ze optyfen.quote:
Of Bjeurn.quote:
Bieurn, Bijurn..quote:
Klein tasje dan? Monopolyquote:
collega van me heeft megaultraviptickets. die zit er al vanaf woensdag geloof ik..quote:
Kan ie mooi naar de tieten van Katy Perry gaan kijken...quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
collega van me heeft megaultraviptickets. die zit er al vanaf woensdag geloof ik..
denk niet dat hij daarin geïnteresseerd isquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ie mooi naar de tieten van Katy Perry gaan kijken...
Verkeerde kant?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk niet dat hij daarin geïnteresseerd is
verkeerd? geen idee of homo zijn verkeerd is....quote:
Hij kijkt liever naar de kontjes van 1D?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk niet dat hij daarin geïnteresseerd is
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verkeerd? geen idee of homo zijn verkeerd is....
dan win je......een..... dubbele punt: :quote:
Gerard niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef _JdM_ het volgende:
Zijn er al wedjes gemaakt wie er in het glazen huis komen?
Coen, Giel, Domien, gok ik... (Timur wilde _NOOIT_ meer toch?)quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard niet.
Coen, Michiel en Timur hoop ik.
ja, dat zou ik wel een goede vinden!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard niet.
Coen zei gisteren "ik mag van mezelf niet snoepen, voor een bepaalde tijd", dus hij is gewoon alvast aan het oefenen voor december. Verder Giel en Michiel denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard niet.
je moet dat twitteraccount ff inlichten. kujje lachu!quote:
Dat van Timur komt mij niet bekend voor... Sander Lantinga is degene die niet wil ivm z'n gezondheid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:23 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Coen, Giel, Domien, gok ik... (Timur wilde _NOOIT_ meer toch?)
ik meen wel eens gehoord te hebben dat timur het pittiger vond dan ie had verwacht. ik denk wel dat hij een kanshebber is omdat hij de vrijdagavond over gaat nemen. zou een extra nieuwe kennismaking zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat van Timur komt mij niet bekend voor... Sander Lantinga is degene die niet wil ivm z'n gezondheid.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Coen zei gisteren "ik mag van mezelf niet snoepen, voor een bepaalde tijd", dus hij is gewoon alvast aan het oefenen voor december. Verder Giel en Michiel denk ik.
quote:
Dat dus.quote:
Precies, en omdat vorig jaar Coens Café nu Ekdom's Eetcafé is zal hij er wel in komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus.Hij gaat nu de komende dagen oefenen met heel verbaasd klinken wanneer Wilbert hem belt tijdens zijn eigen uitzending.
en olie4t feest!quote:
Die laatste paar weken, hoeven ze niet dvd's te bestellen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje 'prijzenkast opruimen'.
Ik laat al sinds m'n verjaardag m'n baard staanquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
zijn er hier btw nog mannen, of vrouwen, die hun snor laten staan?
Nee dat vind ik onzinnig en lelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
zijn er hier btw nog mannen, of vrouwen, die hun snor laten staan?
quote:
nope...quote:
nja, ik ben vooral benieuwd dus ik doe een poging. maar ik denk niet dat ie na 1 december nog blijft staan...quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik onzinnig en lelijk.
twitter:BlankaTuma twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 20:54:53@gerardekdom Een kleine moeite om antwoord te geven, toch. Fijn als mensen elkaar weer helpen! Goed salaris, sushi in je bek, maar antwoord? reageer retweet
nou, dat wilde ik postenquote:
en dat ookquote:
quote:
dat wilde ik ook al zeggenquote:
quote:
tja, al 2.5 jaar vrijgezel he! dan is alle aandacht van leuke dames welkomquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, al 2.5 jaar vrijgezel he! dan is alle aandacht van leuke dames welkom
quote:
Dit jaar voor mij niet (of behoorlijk minder iig).quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:11 schreef Sirolf het volgende:
En, wie staat er bij de brievenbus? Is het al tijd voor een sapje? De deurbel! Tussenstand! VEILING TEEEEEVEEEEEEE!!!!!
Mwaah, misschien nét!?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
quote:
ja, ik heb al die posters weggejaagdquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was vroeger wel anders, toen gingen d'r makkelijk 3 topics vol per uitzending.
Toen was EW nog leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
en jij nog niet zo'n zuurpruimquote:
Vroegâhquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toen was EW nog priel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toen vond ik het nog leuk.quote:
Kan niet hé....quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:32 schreef ddx het volgende:
Zullen ze die promo laatste uitzending ook nog draaien ?
Waren ze aan het jaggeren?quote:
zo slecht..dat ik em niet snapquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waren ze aan het jaggeren?
/slechtegrap
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 21:27:55Nu de voicelift? Heel mn bioritme in de war #3fm reageer retweet
Daggeren > jaggeren.quote:
Goeie Paintskillsquote:
ow, daar dacht ik idd ook meteen aan. maar ik dacht dat een beschaafd meisje als jij dat vast niet kende...quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daggeren > jaggeren.
Ik zei toch dat het een slecht grap was
ja, en als je gevallen bent ben je een geschaafd meisjequote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en als je gevallen bent ben je een geschaafd meisje![]()
![]()
ja, jij maakt slechte grappen, ik maak slechte grappen!quote:
En nog steeds actueel eigenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Dit was toch ook wel een mooie uuropener: 101 oneliners met Gerard Ekdom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |