iMac.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Qunix het volgende:
Nou daar ga ik dan. Een super duur cadeau voor mijzelf voor mijn verjaardag.
¤ 1.758,01
incl. BTW
Klaar voor verzending:
1-2 weken
Gratis bezorgd
rMBP. Nicequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:53 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe laptop. Zo'n te dure fruitige toestel.
Heb je hem al binnen dan?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:45 schreef Qunix het volgende:
¤ 1.758,01 incl. BTW
Hmm... Ik had meer verwacht. Dus de twijfel is nu minder. En retina!
Heb je lang over gedaan danquote:
Oja, natuurlijk. Toen zat ik in Griekenland.quote:
ik heb helegaar geen alcohol in huis!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
M'n bier is bijna op! Heb geeneens pils meer, alleen nog Brugse Zot, Brugse Zot Dubbel, Texels Skuumkoppe (2X) en liefmans fruitbier...
Voor vuurwerk toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef Qunix het volgende:
Leuk dat jullie dat vragen! Londen was heel tof! Voor mij eerste keer vliegen maar zit weer veilig achter mijn oude MBP uit 2008 thuis.
Eerste keer, toe maar. Ik zit op 14.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef Qunix het volgende:
Leuk dat jullie dat vragen! Londen was heel tof! Voor mij eerste keer vliegen maar zit weer veilig achter mijn oude MBP uit 2008 thuis.
Sushi.quote:
Meh.quote:
ik kom niet spontaan klaar dus wat mij betreft mag ze optyfen.quote:
Of Bjeurn.quote:
Bieurn, Bijurn..quote:
Klein tasje dan? Monopolyquote:
collega van me heeft megaultraviptickets. die zit er al vanaf woensdag geloof ik..quote:
Kan ie mooi naar de tieten van Katy Perry gaan kijken...quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
collega van me heeft megaultraviptickets. die zit er al vanaf woensdag geloof ik..
denk niet dat hij daarin geīnteresseerd isquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ie mooi naar de tieten van Katy Perry gaan kijken...
Verkeerde kant?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk niet dat hij daarin geīnteresseerd is
verkeerd? geen idee of homo zijn verkeerd is....quote:
Hij kijkt liever naar de kontjes van 1D?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk niet dat hij daarin geīnteresseerd is
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verkeerd? geen idee of homo zijn verkeerd is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |